• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Celeste97

Jag har erbjudit mig att snickra ihop en annan bild åt henne ifall inspirationen tryter... *hihi* Fast egentligen gillar jag ju tanken med recycling!

• Im yours

Men hörni, hon måste ha sparat den. Lagt in den i en mapp på datorn, och sedan bara klickat in bilden.

Eller tänker jag galet????? Kuckeliku, klockan är sju

• MulleNuh

jag har precis rakat pappa.. Han ser nu ut som Uncel Fester..

• Celeste97

passionsblomman skrev 2009-03-11 19:43:44 följande:

Till lunch åt vi spagetti med ost och lite smör på...det är alldeles TOMT i kylen, och jag orkar INTE åka iväg och handla just idag, så det fick bli helt nödtorftigt.Fast vi hade chokladpudding i skåpet, och det tyckte han ju var gott att få mitt på en vardag till eftermiddagsfika...Fy, det låter helt "white trashigt" det här...
    Mer white trash åt folket! Har blivit lite förtjust i den där white trash-mamman i "Mia och Klara" på SVT...
  • Celeste97

Det är väl bara att högerklicka på en bild och välja "Spara som"... Men vänta nu, det innebär ju att hon måste varit inne på mina personliga sidor och gjort det!!!

• Celeste97

Hur gör jag förresten de där smileysirna i trådhuvudet? Saknas det inte en guide till dem?

• passionsblomman
    Jooo, jag var inte så himla bra på min fusklapp...

Sätt ett bindestreck emellan ögonen och munnen så blir det en gubbe!
    Celeste97 skrev 2009-03-11 21:31:15 följande:
    Hur gör jag förresten de där smileysirna i trådhuvudet? Saknas det inte en guide till dem?
  • Troll1

Måste berätta att det kom ett blomsterbud hit (ok, de ringde och förvarnade innan) med blommor från N. som jobbar uppe i Fjällbacka. En jättevacker bukett och fin choklad också. Det var väl gulligt! Jag som hade varit ûbergrinig dagen innan o allt...

Jag hittade min bukett och ring i det allmänna galleriet, som ngn annan lagt in. Jag skrev i hennes gb att hon kunde skriva mig som fotograf eller så.

• Im yours

Mmmmmmmmmm...... blomor och choklad. Härligt troll1. Vilken go, o omtänksam man du har.

• TinkerBelle

Så tänk er då när man är ensamstående i ett förhällande och har tre barn. Mitt ex. var turist i vårat hus. Inte är det hans förtjänst att barnen har blivit välartade det ska f-n veta.
    Jag tar gärna på mig hela äran.

Fast det är skönt att ha hittat en ny karl som dessutom gör allt för barnen och mig med för den delen. Vet inte hur många gånger jag sagt att jag kan gör ditt eller jag kan göra datt och fått till svar att han finns och det är hans jobb som man att hjälpa mig fast han vet att jag kan.... Älskar honom ännu mer när han säger så.

Håller med Im yours
    Im yours skrev 2009-03-11 21:22:13 följande:

Usch då trollet1, nu sitter jag och gapflabbar Här har jag precis suttit framför tv.n, o gråtit en skvätt.Arga snickaren, han är banne mig klok som en bok. Han pratade om att vara ensamstående med barn. Och att aldrig få cred, el feadback för sånt man gör i vardagen. Av någon vuxen. Och det här tänket, med att man "måste" klara allt själv. Vara duktig, fixa allt som många är två om. Inte be om hjälp, el visa sig svag.Man uppskattar inte det man gör, förrän någon annan säger att det är bra. Så, så korkat............ blääääääääää........... och i den smeten har jag varit oändligt många gånger. Som ensamstående med tre barn. De är ju stora nu, och så. Men det var nog inte en slump att de blev så goa, självgående, känsliga, humoristiska. Jag kan fortsätt hur länge som helst Jag säger bara; Fy fan vad vi är bra, allihop.
Svar på tråden Tantvarning 3