• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

I'm yours - tack för morgonens första skratt!

• Originalrosen

Igår kväll var jag så trött och lealös att soffan var enda alternativet efter middagen. Tror jag somnade till mitt under Pang i bygget - så det säger en del.

Arga snickaren är klok som en snok. Stormgillar den killen.

• passionsblomman

Lycka till på intervjun TinkerBelle!

Tack I´m yours för den roliga....

idag steg jag upp klockan fem och åkte och köpte blommor...

...de ska bli en brudbukett till en tant i Norrköping!

• Im yours

Vassego,mina vänner. Lycka till på intervjun ThinkerBelle!

Blomman är det Didis bukett? Om du träffar henne, massor med kramar kommer här. Leve brudparet!

• passionsblomman

Just det!

Im yours skrev 2009-03-12 10:04:39 följande:

Vassego,mina vänner. Lycka till på intervjun ThinkerBelle!Blomman är det Didis bukett? Om du träffar henne, massor med kramar kommer här. Leve brudparet!
  • TinkerBelle

Hmmm... så man kan med andra ord engagera en "tant" som florist när det är dags för brudbukett! Måste bli något alldeles extra gjort med omsorg och kärlek.

passionsblomman skrev 2009-03-12 09:44:24 följande:
    Lycka till på intervjun TinkerBelle!Tack I´m yours för den roliga....idag steg jag upp klockan fem och åkte och köpte blommor......de ska bli en brudbukett till en tant i Norrköping!
  • passionsblomman

Scccchhh! man får bara viska lite...men så kan det råka bli ibland, för ibland lär man ju känna vissa i vissa trådar. Tanter hjälper väl alltid varandra!

TinkerBelle skrev 2009-03-12 10:23:16 följande:
    Hmmm... så man kan med andra ord engagera en "tant" som florist när det är dags för brudbukett! Måste bli något alldeles extra gjort med omsorg och kärlek.
  • MulleNuh

hej hopp.. Gummisnopp...

Oj kl 5 passion! inte illa!

Lycka till Tinker!!

• Soldemor

Här är en MYCKET arg tant! Jag och chefen har satt ihop en inbjudan till en inspirations-förmiddag för de som jobbar med barn i vårt kontrakt. Jag skall ha samma sorts jympapass som jag har för mina barntimmebarn och berätta hur vi tänker med jympan i barnarbetet kontra vår kyrkas uppdrag. Så får jag svar från en kyrkoherde, att det vi vill erbjuda den dagen är ett hån mot alla som arbetar med barn, att det är så dåligt att de skall uppmana andra att inte komma!! Hur kan de veta att det är dåligt innan de varit med? Jag är såååå arg! Det här förstör nästan min dag!! MORR!!

• passionsblomman

Oj Soldemor! Vilken motig start på dagen! Vad trist!
    Hade den där persoen inget konstruktivt att säga? var det bara allmänt dåligt?
    För det måste väl isåfall kunna pekas på vad som behöver förbättras om det ska vara någon vits med att klaga!!!

Svar på tråden Tantvarning 3