• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

nääää

Troll1 skrev 2009-03-11 20:51:01 följande:
    Funkade inte?
  • Celeste97

Hörrni tjejer-damer-tanter menar jag, vad gör man när man hittar en medlem som snott ens ikon? Känner sig smickrad?

• passionsblomman

Snott? Vad har hon gjort med den??? Tagit den som sin avatar?

Celeste97 skrev 2009-03-11 20:56:12 följande:
    Hörrni tjejer-damer-tanter menar jag, vad gör man när man hittar en medlem som snott ens ikon? Känner sig smickrad?
  • Celeste97

Jepp. Jag blev lite förvånad när jag gjort ett inlägg som jag inte kände igen, tills jag insåg att det inte var jag utan någon som kallar sig Kroppcaka...
    Bilden har jag snickrat ihop själv, så jag vet att hon/han inte kan ha hittat den någon annanstans. Skumt!

• passionsblomman

Men VA!!! Vad fräckt! Hur har hon ens gjort för att lyckas med det?

Jag tycker du ska säga till!

Celeste97 skrev 2009-03-11 21:04:53 följande:
    Jepp. Jag blev lite förvånad när jag gjort ett inlägg som jag inte kände igen, tills jag insåg att det inte var jag utan någon som kallar sig Kroppcaka...Bilden har jag snickrat ihop själv, så jag vet att hon/han inte kan ha hittat den någon annanstans. Skumt!
  • Celeste97

Har skrivit ett litet inlägg i hans/hennes gästbok, så får jag berätta sen vad jag fått för svar...
    Jag är nog mest förundrad över att man vill ha någon annan medlems ikon/avatar!

• passionsblomman

Ja jättekonstigt faktiskt!

Celeste97 skrev 2009-03-11 21:08:36 följande:
    Har skrivit ett litet inlägg i hans/hennes gästbok, så får jag berätta sen vad jag fått för svar...Jag är nog mest förundrad över att man vill ha någon annan medlems ikon/avatar!
  • TinkerBelle

Tror inte hon visste att du gjort den själv. Den är jättefin!
    Samtidigt kan hon ju inte vara tappad bakom en vagn eftersom hon visste hur hon skulle göra för att få upp den på sin profil....

Celeste97 skrev 2009-03-11 21:08:36 följande:
    Har skrivit ett litet inlägg i hans/hennes gästbok, så får jag berätta sen vad jag fått för svar...Jag är nog mest förundrad över att man vill ha någon annan medlems ikon/avatar!
  • Im yours

Usch då trollet1, nu sitter jag och gapflabbar

Här har jag precis suttit framför tv.n, o gråtit en skvätt.
    Arga snickaren, han är banne mig klok som en bok. Han pratade om att vara ensamstående med barn. Och att aldrig få cred, el feadback för sånt man gör i vardagen. Av någon vuxen. Och det här tänket, med att man "måste" klara allt själv. Vara duktig, fixa allt som många är två om. Inte be om hjälp, el visa sig svag.

Man uppskattar inte det man gör, förrän någon annan säger att det är bra. Så, så korkat............ blääääääääää........... och i den smeten har jag varit oändligt många gånger. Som ensamstående med tre barn. De är ju stora nu, och så. Men det var nog inte en slump att de blev så goa, självgående, känsliga, humoristiska. Jag kan fortsätt hur länge som helst

Jag säger bara; Fy fan vad vi är bra, allihop.

Svar på tråden Tantvarning 3