Jag har sovit en halv DAG!!!!!
INTE pga nattsudd utan bara ändå! Iofs hade jag ont i halsen när jag vaknade till tidigt i morse, så kanske skulle någon bacill nedkämpas där i kroppen då? Jag har en rejäl benhinneinflammation och håller ju på att behandla en väldigt stel kropp hos en massör som jobbar sig helt slut när hon ska hantera min "helt cementstela och obalanserade kropp"
Kanske alla de sakerna fick hjärnan att tycka att horisontalläge var bra?
Gú vad mycket det var att läsa nu !
Mulle: UNDERBART att läsa ditt!
Heloise och Lilla Bruden: Jag tycker allt ni ska läsa liksom I´m yours redan gjort, min länk till vad min mormor kallade riktiga puckon för. Ni verkar kunna lägga det ordet till ert förråd(tyvärr)
Jag tycker rådet att ägna mycket tid åt dem som glädsmed er var mycket bra!
Trollet och didis: Vilken tur/välsignelse/nåd att leva i tiden EFTER att den slarvige forskaren glömde sina prover så det började växa penicillinmögel på dem!!! Annars hade de flesta av oss säkert inte varit haltjocka tanter utan döda tanter!
Jag HOPPAS nu Trollet att de kollar upp dig ordentligt när de har chansen, för du verkar inte gå till doktorn i första taget...
Didis: Jag drömde att jag blandade ihop din Bröllopsdag med min sons fotbollsturnering inatt! Det blev panik! Det ÄR väl inte imorgon snälla snälla snälla!!!
Originalrosen: Såg du mitt Chèvrepotatismos med ruccola i middagstråden? Gör det med wallenbergare fast med lammfärs ist för kalv! Åsså gott rött till!
Förrätt den gången fick jag som inte kan äta starkt tomatsoppa m touch av apelsin och så scampi, de andra fick en urstark Thaisoppa.
(vinet sist var direktimporterat och finns inte på systemet och han hade redan kastat falskorna när jag ringde å frågade...
...jag vill också känna den importören och vara i hans källare.
Han hade flera tusentals flaskor i sitt LILLA förråd....)