• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Nää inte nu.. Är inte läge att gå ut eller försvinna..
    Jag får bita ihop och stå ut. Det blir säkert bättre snart...

passionsblomman skrev 2009-03-03 21:33:45 följande:
    Ja, då vet jag PRECIS vad du menar! du behöver en paus gumman! Finns det ingen som kan vara barnvakt ett dygn eller iallafall en kväll? Så du får lite andrum?
  • Daa

Nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig trött och förkyld. Hoppas få en god natts sömn.

Hoppas detsamma till er: Godnatt allesamman. *vinkar o gäspar, samtidigt*

• lillabruden
    inte alls så jag menade!!!! Kom ihåg att du alltid har rätt till att känna som du gör för mig Jag förstår att du känner som du gör, därför hade de varit sååå perfekt om jag kunnat sitta barnvakt!!!
    Har du provat med pilatesbollen för att få Bella att somna?
    MulleNuh skrev 2009-03-03 21:33:21 följande:
    fy nu fick jag dåligt samvete. Jag VET ju hur mycket du längtar efter en bebis. Menar inte att gnälla på mina barn. Men det är bara så mycket nu med allt. Och så ska vi ju dessutom gifta oss om 3 månader! 3!!!!! Ghaaaaaa....
  • passionsblomman

Jo, ja, det får man ju rätt ofta under småbarnstiden, men jag tänkte typ att du kunde få lite ro att komma i ordning därhemma i ert nya. Sömnen är ju en jättebov också.

Och ingen tror ju att du gnäller på dina barn! herregud! ALLA mammor vet hur det känns att vilja vråla rakt ut "men kan en kvinna åtminstone få gå och skita ifred!!!!",
    för det får man inte! Ifred alltså.

Klart det går över, men det är ju inte så kul för det.

Har ni fått ihop era skåp nu då?

MulleNuh skrev 2009-03-03 21:34:59 följande:
    Nää inte nu.. Är inte läge att gå ut eller försvinna.. Jag får bita ihop och stå ut. Det blir säkert bättre snart...
  • MulleNuh

Vad gör jag med den?? Kastar den på henne när hon skriker??

lillabruden skrev 2009-03-03 21:37:40 följande:
    inte alls så jag menade!!!! Kom ihåg att du alltid har rätt till att känna som du gör för mig Jag förstår att du känner som du gör, därför hade de varit sååå perfekt om jag kunnat sitta barnvakt!!!Har du provat med pilatesbollen för att få Bella att somna?
  • MulleNuh

mmm jo de flesta vet nog vad jag pratar om!

Ja Micke satt just och skulle göra fortsättningen med dessa skåp. Han knöt näven och svor och började slå i luften som en galning!!

passionsblomman skrev 2009-03-03 21:40:17 följande:
    Jo, ja, det får man ju rätt ofta under småbarnstiden, men jag tänkte typ att du kunde få lite ro att komma i ordning därhemma i ert nya. Sömnen är ju en jättebov också.Och ingen tror ju att du gnäller på dina barn! herregud! ALLA mammor vet hur det känns att vilja vråla rakt ut "men kan en kvinna åtminstone få gå och skita ifred!!!!",för det får man inte! Ifred alltså.Klart det går över, men det är ju inte så kul för det.Har ni fått ihop era skåp nu då?
  • passionsblomman

Dessa prövningar en IKEA-tur kan leda till!
    MulleNuh skrev 2009-03-03 21:46:13 följande:
    mmm jo de flesta vet nog vad jag pratar om! Ja Micke satt just och skulle göra fortsättningen med dessa skåp. Han knöt näven och svor och började slå i luften som en galning!!
  • MulleNuh

Vann nyss iaf 50:- på triss!

Nu ska jag sova. Go natt söta ni!!

• passionsblomman

"plötsligt händer det"

Godnatt alla som är på väg mot sängen! Sov gott.

MulleNuh skrev 2009-03-03 21:54:29 följande:
    Vann nyss iaf 50:- på triss! Nu ska jag sova. Go natt söta ni!!
  • lillabruden
    whatever works! Nä du sitter på den med Bella i famnen, o skumpar upp o ner i jämn rytm
    MulleNuh skrev 2009-03-03 21:45:20 följande:
    Vad gör jag med den?? Kastar den på henne när hon skriker??
Svar på tråden Tantvarning 3