• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden

nähäpp

lillabruden skrev 2009-03-02 13:11:30 följande:
    måste prova om detta funkar...
    Get yours at SweetIM.com
  • passionsblomman
    MulleNuh skrev 2009-03-02 12:51:12 följande:
    jaa då.. Lite smått kaotiskt är det ju här nu då! Har suttit och skrikit och svurit när jag skulle bygga ihop en JÄV*A IKEAmöbel!!!! Zack sa till Bella: Det är ingen fara Bella. Mamma blir bara lite galen ibland!!!
  • lillabruden

när vi gjorde om vårt vardagsrum, o min söta INTE hjälpte till kom jag fram till att Ikea's montera själv idé, inte är en bra idé...... Aldrig mer

• MulleNuh

Ja men oftast är det ju lätt som en plätt.. Men nu blev det nåt fel på "glas"dörrar som jag satte fast. Så det får nån annan fixa sen ikväll. Men nu har jag iaf monterat ihop ett till skåt. Kramp i tummen!

Men det absolut SKÖNASTE med denna flytt är ju den EGNA tvättstugan! Helt underbart att gå ner o tvätta!

lillabruden skrev 2009-03-02 13:35:28 följande:
    när vi gjorde om vårt vardagsrum, o min söta INTE hjälpte till kom jag fram till att Ikea's montera själv idé, inte är en bra idé...... Aldrig mer
  • didis

IKEA är garanterat tantvänligt!

De har ju ett visst system så har man satt ihop en IKEA-möbel i sina dar kan man sätta ihop alla (nästan).

Själv är jag IKEA-freak till mina vänners förtjusning. Nästan allt vi har hemma är från IKEA. Men det är ju så praktiskt! Och lessnar man så kostar det bara några 100 att byta bord eller vad det nu är. I vilket fall är jag för snål för att byta soffa om den har kostat 50.000 även om jag tröttnat på den.

IKEA rules!!

• passionsblomman

Min sambo säger att han en gång fick rådet att innan han flyttade ihop med någon skulle kolla om de klarade att montera IKEA-möbler utan att börja slåss typ.

Jag tror det var ett bra råd...

Ses senare, nu måste jag iväg!

• Im yours
    . En sak har jag lärt mig: Då jag gör Ikeainköp, bör jag lämpa av varan i mitt hem. För att sedan galoppera mot vilket främmande mål som helst, och bara hålla mig undan

Jag är totalt värdelös på möbler i platta paket. Men har några få av "mig" betalda vänner som hjälper till. På ett villkor, att jag håller mig borta. Mina frustrationsutbrott behövs tydligen inte
  • Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-03-02 13:37:55 följande:
    Men det absolut SKÖNASTE med denna flytt är ju den EGNA tvättstugan! Helt underbart att gå ner o tvätta!
    Visst är det det mest fantastiska som finns när man har delat tvättstuga med massa sunkisar och gnälltantet (obs! inte att förväxla med oss, vi är ju rara mogna tanter!) Min make kallar tvättstugan för mitt hobbyrum.
  • MulleNuh

haha ja hobbyrum!
    Jag gillar att tvätta faktiskt. Kan sitta o stirra in i maskinen! Avkopplande på nåt märkligt sätt!

Soldemor skrev 2009-03-02 15:22:29 följande:
    Visst är det det mest fantastiska som finns när man har delat tvättstuga med massa sunkisar och gnälltantet (obs! inte att förväxla med oss, vi är ju rara mogna tanter!) Min make kallar tvättstugan för mitt hobbyrum.
  • Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-03-02 15:23:30 följande:
    haha ja hobbyrum! Jag gillar att tvätta faktiskt. Kan sitta o stirra in i maskinen! Avkopplande på nåt märkligt sätt!
    Sån' är jag också!
Svar på tråden Tantvarning 3