ha ha ha!!
Ja, det kändes som en scen ur en film med ngn sån där upptagen person som inte ens kan släppa telefonen när de ska slappna av en liten stund...
Jodå, de har pratat med var och en, men det hanns inte med att prata båda tillsammans, så det ska de göra imorgon.
Sonen är lite halvnervös för det, för andra killen är ju tre år äldre. Men de brukar vara duktiga på konflikthanteringen i den här lilla skolan och de tar sig mycket tid att se till att barnen själva pratar igenom saker. det är jag MYCKET glad för.
Jag kan inte rå för att jag är liiiite ego-sur över att jag inte fick min behandling under lugna former, för jag hade inte alls råd att gå egentligen , men jag MÅSTE få till ryggen och nacken, för det här GÅR inte. Men, INGENTING är viktigare än ens barn, punkt slut. Tur att jag inte hade slagit av luren också!
Troll1 skrev 2009-03-02 21:46:36 följande:
Men jisses Passionsblomman! Jag kunde se dig framför mig, likt en igelkott famlandes efter telefonen. Och så sen färgen i ansiktet när du hörde vad samtalet gällde. Ojoj!!Har de tagit tag i(skit)ungen som sparkade??