• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • blivande fru hollander

Tack Troll, känner mig i gott sällskap nu- Har ni datum för bröllop någonsatans? Själv gifter jag mig den 18e april,

Countdown has begun..

• Diz

välkommen blivande fru hollander!

Listan är till för att vi ska se var vi bor, för att komma fram till var det är smidigt att träffas i sommar. Du får gärna skriva in var i vårt vackra land du huserar. .

Heloise och panzertanten och hammertanten saknas på listan förövrigt. (och säkert någon fler som jag missat)

• passionsblomman

Hammertanten bor i Umeå, det vet jag med bestämdhet.

Diz skrev 2009-03-01 16:39:07 följande:
    välkommen blivande fru hollander! Listan är till för att vi ska se var vi bor, för att komma fram till var det är smidigt att träffas i sommar. Du får gärna skriva in var i vårt vackra land du huserar. . Heloise och panzertanten och hammertanten saknas på listan förövrigt. (och säkert någon fler som jag missat)
  • Diz

blomman du har ju koll! Låter det som iaf...
    Ska vi vänta på bekräftelse från berörda tanter eller skriva in dom på en gång?

• Troll1

blivande fru hollander skrev 2009-03-01 16:34:33 följande:

Tack Troll, känner mig i gott sällskap nu- Har ni datum för bröllop någonsatans? Själv gifter jag mig den 18e april,Countdown has begun..
    Jag tillhör skaran som hänger kvar på BT efter bröllopet. Kika gärna in i mitt galleri, vi gifte oss 27 sept-08
    Hade egentligen gärna velat ha ett vårbröllop, men det blev bra ändå.
  • Daa

Nära Luleå bor jag, ja.

Idag är jag helt sjukt trött. Sur och ledsen, yr, trög i huvudet och darrig i alla muskler på grund av det. Bad min man redan i morse att förlåta mig för min gnällighet (tror ändå att jag skött mig rätt bra hittills).
    I natt var tredje natten i rad då jag snuvats på de allra flesta timmarnas sömn. Jag tror att jag kunde ha accepterat det bättre om det var så att sömnbristen berodde på att jag måstat trösta en orolig bebis, men så är det ju inte. Sömnen bara uteblir.
    Nån som har bra idéer?

• passionsblomman

Tack för den komplimangen! Jo, det kan jag visst det tänka mig. Undrar hur DE kan tänka sig att lägge mitt schema bara? jag har ju en karl som jobbar till halv tio på kvällarna, så det där med obekvämt är svårt att kombinera för två, med barnomsorg som bara existerar fram till 18 på kvällen...

Jag skulle behöva ha bara svintidiga pass eller nåt, så som på förra jobbet. ska ringa dem och fråga! Tack för tipset!

Troll1 skrev 2009-03-01 16:44:04 följande:
    blivande fru hollander skrev 2009-03-01 16:34:33 följande:
    Jag tillhör skaran som hänger kvar på BT efter bröllopet. Kika gärna in i mitt galleri, vi gifte oss 27 sept-08Hade egentligen gärna velat ha ett vårbröllop, men det blev bra ändå.
  • Im yours

Ciao!

Blivande fru hollander; Så lite så. Välkommen in i värmen! Nu är det strax nattning............ kanhända tar jag sovmorgon. Men jag ställer fram godsaker på bordet. Allt ni ser där är sant

Något ur dagens bloggande

Idag var det dax för plockepinn- festivalen i Dalarna. Men är det inte härligt att se vuxna människor köa i flera timmar för att åka skidor, med stavar, i nio mil. Att skåda hur så många stackare, stakar sig uppför de stackars backarna. De är banne mig värt alla skattepengar, och tv- licenser i hela världen.

Hursa? Ah, vad jag skulle säga om min älskade kom på idén att åka Vasaloppet. Så här ungefär; - Men älskling, vi har det ju bra som det är. Vilket betyder; Inte ett ord till om den saken, gha.

Svar på tråden Tantvarning 3