• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Hihi, ja kissekatterna, de är mysiga. Här är ju två som gärna tar plats med en i soffan...

Tack för all omtanke alla! idag är det bättre, men vad trött och svullen man blir dan efter en sån där urladdning...

Ikväll ska vi bort på middag. Jag måste nog ut en sväng och hoppas svullnaden i ansiktet dämpas av det...

Soldemor skrev 2009-02-28 09:24:35 följande:
    Vill du låna Amaretto? Han är så mysig att ha som tröstekatt! Han kan slicka bort dina tårar och spinna lite i ditt öra!
  • Diz

Passionsblomman, den låten postade jag för några hundra inläggen sen också! Svängigaste depparlåten jag vet.
    Du har mail förresten.

Jag har inte hunnit vara här på ett par dagar, har varit levande snuttefilt/gosekudde åt min yngsta son. Han har snittat 40grader sen i onsdags kväll. 9 månader gammal har han fått sin första tand. Tack och lov att det börjar se lite bättre ut nu, det gör ju så ont i själen när de är sjuka di små...

Nu har jag bestämt att vi ska träffas i sommar, en mysig bygdegård någonstans, allehanda bakverk, små söta drinkar och varsin stickning... Så nu vill jag veta var ni bor, hela bunten, så vi kan börja fundera på lämpligt läge... Om man lägger lite pengar var borde det inte vara något större problem att få ihop till lokalhyra.
    Själv huserar jag i helsingborgstrakten, nästa?

• passionsblomman

Jag kan inte sticka!!! (där rök nog minst ett dussin tantpoäng...)

Annars är jag utanför Stockholm.

Diz skrev 2009-02-28 14:37:46 följande:
    Passionsblomman, den låten postade jag för några hundra inläggen sen också! Svängigaste depparlåten jag vet. Du har mail förresten. Jag har inte hunnit vara här på ett par dagar, har varit levande snuttefilt/gosekudde åt min yngsta son. Han har snittat 40grader sen i onsdags kväll. 9 månader gammal har han fått sin första tand. Tack och lov att det börjar se lite bättre ut nu, det gör ju så ont i själen när de är sjuka di små... Nu har jag bestämt att vi ska träffas i sommar, en mysig bygdegård någonstans, allehanda bakverk, små söta drinkar och varsin stickning... Så nu vill jag veta var ni bor, hela bunten, så vi kan börja fundera på lämpligt läge... Om man lägger lite pengar var borde det inte vara något större problem att få ihop till lokalhyra. Själv huserar jag i helsingborgstrakten, nästa?
  • Diz

Jag har kunnat, men glömt det mesta tror jag. Jag kunde tom virka sådana där små mössor där ett tag, men det har jag bestämt glömt det också.

hbg = 1 och sthlm = 1 nudå... *gör en liten lista här på datorn*

Vi måste ju ta med oss lite posters och sånt att hänga upp också, det glömde jag ju! Fy på mig!

• Troll1

Passionsblomman: Hoppas att du har det riktigt mysigt på middagen!

Diz: Jag bor i Göteborg. *Kan inte virka*

• Daa

Hej på er.
    Oj, missade visst världens party igår. Nåja, det är inte mycket att göra åt.

Jag kan virka liiiitegrann. Kanske sticka liiitegrann. Eller så har jag kunnat. Minns inte riktigt. Men jag har nåt korsstygnsbroderi nånstans. Det kanske räknas?

Vi har varit på begravning idag. Det är ju inte så kul att behöva gå på en sån, men på ett sätt var det ganska skönt. Det var fint och så var vi många som tillsammans kunde sörja och minnas.

• Originalrosen

*korkar upp champagnen en sisådär 24 timmar försent*

Fast förresten, det är väl aldrig för tidigt eller försent för skumpa?! :)

• Originalrosen

Festen var visst igår?....men om någon vill ha ett glas kall skumpa så ställer jag kylaren här bredvid. Vassego!

• Originalrosen

Passionsblomma, jag kan sticka och virka för oss bägge. Är helt fenomenal på det och drygade ut min månadspeng som tonåring med att sticka och virka på beställning. Jag vet, knasigt!

Nu har jag inte stickat eller virkat på kanske 10 år, inte utan att jag blir lite sugen. Kanske ska virka en snoppvärmare till gubben?

Svar på tråden Tantvarning 3