• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

*kraam* till Passionsblomman. Hos tanterna är det bara att snörvla på om man behöver det. Titta, det finns ju kvar av dina chokladbollar!

Och en till kram till Im yours. Skönt att ni fick veta vad svimningarna beror på.

Undrar som MulleNuh: finns after eight i pastillformat?

Jag har trotsat min envisa förkylning och följt med maken på en skidtur. Det var härligt. Synd bara att temperaturen föll från trevliga -6 till mindre trevliga -10 medan vi var ute. Trodde aldrig att jag skulle bli varm om ändan igen (ni vet, när underhudsfettet väl blivit kallt, då håller det temperaturen lääänge )
    I alla fall är jag behagligt trött nu.
    Nu är det bara att hoppas att det inte var fel beslut att motionera lite.

• passionsblomman

*Sniff! Torkar tårarna lite* Ja, så är det ju. Det måste regna lite också...på de dära rosorna.

*tuggar lite eftertänksamt på kladdkakan*
    Det är tur att det finns kloka tanter i trådarna när man känner sig pyttig...

• didis

Åh passionsblomman, vad jag känner med dig nu! Skall vi snora ikapp över livets missade jobbmöjligheter??

Inte nog med att jag inte svettas sexigt, jag gråter inte sådär vackert heller, bara snorar med rödsvullna ögon.

*skickar massor av kramar*

• MulleNuh

Först får du en KRAAAAM för din dipp dag!

Och sen får du ett skratt för de om tjejerna i filmerna!

passionsblomman skrev 2009-02-27 18:53:51 följande:
    Oj då! Ja då var det ju verkligen tur att ni fick veta det!Åh låten! En av mina favorites all times. Långt långt innan den blev helt söndertrasad av varenda kotte...Usch, jag har en redig dipp idag, jäklar jag måste gråta lite...En del dagar är det riktigt svårt att tro att det ska kunna bli något som helst av ens liv... Fast jag så väl vet att det inte är hopplöst, så ibland ni vet... *snorar och snörvlar*(-på film där gråter de utan snor, har ni tänkt på det? Och tjejer svettas på sexiga ställen och inte under armarna och under tuttarna, som på riktigt...)Im yours skrev 2009-02-27 18:47:57 följande:
  • MulleNuh

Men en som ALDRIG nånsin har gråtit vackert är nog Helena Bergström. Där händer alltid snor ut 2 decimeter.

didis skrev 2009-02-27 20:05:52 följande:
    Åh passionsblomman, vad jag känner med dig nu! Skall vi snora ikapp över livets missade jobbmöjligheter??Inte nog med att jag inte svettas sexigt, jag gråter inte sådär vackert heller, bara snorar med rödsvullna ögon.*skickar massor av kramar*
  • didis

Fast även med 2 dm snor hängandes ur näsan är hon på något vis ändå vacker.

Ingrid Bergman kunde gråta filmiskt vackert - fast hon fuskade visst med vattentårar.

Jag ser bara jättemosig ut och får migrän när jag gråter som om man inte hade nog med ledsamheter ändå.

MulleNuh skrev 2009-02-27 20:16:16 följande:
    Men en som ALDRIG nånsin har gråtit vackert är nog Helena Bergström. Där händer alltid snor ut 2 decimeter.
  • MulleNuh

Jag håller med. Jag ÄÄÄLSKAR Helena B!

Sa jag att jag älskar henne?? För jag älskar verkligen henne!

didis skrev 2009-02-27 20:28:46 följande:
    Fast även med 2 dm snor hängandes ur näsan är hon på något vis ändå vacker.Ingrid Bergman kunde gråta filmiskt vackert - fast hon fuskade visst med vattentårar.Jag ser bara jättemosig ut och får migrän när jag gråter som om man inte hade nog med ledsamheter ändå.
  • Heloise

hej tanter!
    Jag tittar in en snabbis emellan städning och tårtbak, imorron är det 30årsfest jag planerar att vara salongsberusad med en cigg i munnen konstant( måste ta tillvara på tillfällena).
    Ska baka en whiskychokladtårta med vitchoklad whisky glasyr= det bästa av två världar, massor med choklad och massor med whisky!!
    Tänkte bjuda på fransk fläskfile gryta före. Hoppas ni mår bra allihop jag har bara skummat igenom men jag fråter jämt och det är ingen vacker syn alls. Dessutom var ajg och provade bröllopsklänning för första gången i går= scary!
    Lycka till med flytten Mulle och krya på dig Troll.
    kramkram

• passionsblomman

Tack för kramar alla!
    Helena och Colin var mina kunder i en butik jag jobbade i

Ja, det där med svetten, det är konstigaste av allt...
    ..och snor bli det minst lika mycket som tårar och NÄSTA DAG ser man ut som om man fått ett rejält kok stryk!
    OCH man får huvudvärk!

Fast ibland är det faktiskt skönt ändå att böla ur sig lite.
    Iallafall är det min ventil, när det blir för mycket av allt.
    Jag tror det kommer ut lite slaggprodukter, tror ni inte?

MulleNuh skrev 2009-02-27 20:30:55 följande:
    Jag håller med. Jag ÄÄÄLSKAR Helena B! Sa jag att jag älskar henne?? För jag älskar verkligen henne!
  • didis

Jag har också haft kändisar som kunder/patienter! Men jag får inte säga vilka

En gång när jag hade jour stod det två bistra vakter utanför dörren till behandlingsrummet, beväpnade, och killen i stolen satt fastkedjad med handbojor. Inte bara trevliga killar som satt på Norrköpingsanstalten på 90-talet...

Då var det en lite skakis (och inte så erfaren) didis som borrade och tyckte det var obehagligt...

passionsblomman skrev 2009-02-27 20:56:35 följande:
    Tack för kramar alla! Helena och Colin var mina kunder i en butik jag jobbade i Ja, det där med svetten, det är konstigaste av allt.....och snor bli det minst lika mycket som tårar och NÄSTA DAG ser man ut som om man fått ett rejält kok stryk!OCH man får huvudvärk!Fast ibland är det faktiskt skönt ändå att böla ur sig lite.Iallafall är det min ventil, när det blir för mycket av allt.Jag tror det kommer ut lite slaggprodukter, tror ni inte?
Svar på tråden Tantvarning 3