• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Ohh tack!

passionsblomman skrev 2009-02-26 13:38:17 följande:
    *pysslar om, lägger upp dina fötter på enfotpall, pläden stoppas om, kuddar bakom ryggen och sådärja-kaffe och en liten pralin*
  • passionsblomman

Ja okej, dig med då...även om det var den matta blodprovade Trolltanten jag stoppade om först! . Jag stoppar om er allihop nu när jag ändå är igång förresten...

Någon som vill ha en Chokladboll med rosa pärlsocker på???
    *håller fram fatet*

MulleNuh skrev 2009-02-26 13:39:51 följande:
    Ohh tack!
  • didis

Alltså - frestar du mig när du vet att det bara är några veckor kvar till bröllopet och jag snart inte kommer in i klänningen??

Jaha, ja då så, tackar så mycket!!

passionsblomman skrev 2009-02-26 17:25:36 följande:
    Någon som vill ha en Chokladboll med rosa pärlsocker på???*håller fram fatet*
  • passionsblomman

jag FÅR ju inte smälla i mig alla själv!
    didis skrev 2009-02-26 17:28:24 följande:
    Alltså - frestar du mig när du vet att det bara är några veckor kvar till bröllopet och jag snart inte kommer in i klänningen??Jaha, ja då så, tackar så mycket!!
  • didis

Nä men då hjälper jag dig gärna!!

Har förresten redan smällt i mig en stor muffins för en stund sedan. Är det månne tantvarning på att tycka att muffinsarna bara blir större o större??

passionsblomman skrev 2009-02-26 17:29:29 följande:
    jag FÅR ju inte smälla i mig alla själv!
  • passionsblomman

Nä, det BLIR de!

Muffinsen man bakade ed mamma på 70-talet såg INTE ut som de gör nu!

didis skrev 2009-02-26 17:31:14 följande:
    Nä men då hjälper jag dig gärna!!Har förresten redan smällt i mig en stor muffins för en stund sedan. Är det månne tantvarning på att tycka att muffinsarna bara blir större o större??
  • didis

Men å andra sidan - då tog man 3, nu räcker det men en.

Har funderat på att ha vita begonior i håret (snacka om tantblomma!) - är det en blomma som vissnar jättesnabbt eller skulle det funka? Idag var jag och pratade med frisören och jag tror att just begonior skulle passa bra, lite diskreta sådär.

passionsblomman skrev 2009-02-26 17:43:03 följande:
    Nä, det BLIR de!Muffinsen man bakade ed mamma på 70-talet såg INTE ut som de gör nu!
  • passionsblomman

Hihi! Ja deet var en tantblomma det! nä, inte vissnar de...däremot är de lite sköra i stjälken. Vad tror du om att ta elegansnejlikor istället? Vet du hur de ser ut?

didis skrev 2009-02-26 18:05:00 följande:
    Men å andra sidan - då tog man 3, nu räcker det men en.Har funderat på att ha vita begonior i håret (snacka om tantblomma!) - är det en blomma som vissnar jättesnabbt eller skulle det funka? Idag var jag och pratade med frisören och jag tror att just begonior skulle passa bra, lite diskreta sådär.
  • didis

Ingen aning! Vad skiljer dem från vanliga nejlikor?

Jag var inne i en blomsteraffär idag och fastnade för begonior just för att de är lite oansenliga och inte gör så mycket väsen av sig i håret.

Men att de hade skör stjälk visste jag ju egentligen.

Jag har googlat på elegansnejlikor men på alla bilder är de färgade och sitter i buketter.

passionsblomman skrev 2009-02-26 18:13:05 följande:
    Hihi! Ja deet var en tantblomma det! nä, inte vissnar de...däremot är de lite sköra i stjälken. Vad tror du om att ta elegansnejlikor istället? Vet du hur de ser ut?
  • Daa

Var det nån som ropade på mig?
    Eller sa nån chokladboll?

Svar på tråden Tantvarning 3