• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Jaa!!
    Jag satt o kolla igår.. Kanske ska söka som matematiklärare på engelska skolan?!

passionsblomman skrev 2009-02-26 21:56:08 följande:
    Sitter och kollar lite på af-hemsidan....hjulmontör kanske vore nå´t?
  • Originalrosen

Har jag missat chokladboll med rosa strössel idag? Det var allvarligt!! Åt en smällgod semla från Valhallabageriet, himmelskt god. De måste har gjort egen mandelmassa, helt makalöst god. Fick massa florsocker på jumpern men det är smällar jag gärna tar.

Didis - elegansnejlikor är ett lysande förslag istället för begonier. Jag tror det blir knepigt med begonian just på grund av den mycket tjocka - men synnerligen sköra stjälken. Elegansnejlikor är de där kvistnejlikorna.

• passionsblomman

Tänk att det ska vara så svårt att få det där florsockret att stanna på locket1 men det är förstås lätt att det flyger iväg, när man som jag MÅSTE skyfla lite grädde med locket...det är det godaste på hela semlan.

Chokladbollar finns till alla som vill ha, de har rejäl chokladsmak med lite touch av kaffe och äkta vanilj också. Vassegoda*sätter fram hela fatet*

Mattelärare...det är bäst jag låter bli, stackars barn!

• MulleNuh

haha ja.. Stackars barn!!

Åsa säger: 1+5=12

passionsblomman skrev 2009-02-26 22:21:30 följande:
    Tänk att det ska vara så svårt att få det där florsockret att stanna på locket1 men det är förstås lätt att det flyger iväg, när man som jag MÅSTE skyfla lite grädde med locket...det är det godaste på hela semlan.Chokladbollar finns till alla som vill ha, de har rejäl chokladsmak med lite touch av kaffe och äkta vanilj också. Vassegoda*sätter fram hela fatet*Mattelärare...det är bäst jag låter bli, stackars barn!
  • passionsblomman

Eller som vi säger på BT- Du gör som du vill -det är din dag..

MulleNuh skrev 2009-02-26 22:22:39 följande:
    haha ja.. Stackars barn!! Åsa säger: 1+5=12
  • MulleNuh

hahaha...

passionsblomman skrev 2009-02-26 22:25:49 följande:
    Eller som vi säger på BT- Du gör som du vill -det är din dag..
  • passionsblomman

Mulle: Jag la vidare din kräftsoppa i middagstråden, bara så du vet så gör den succé där!
    (-Själv har jag inte ens gjort den än, man ska.)

• MulleNuh

haha.. Ja men det förstår jag att den gör!

passionsblomman skrev 2009-02-26 23:15:50 följande:
    Mulle: Jag la vidare din kräftsoppa i middagstråden, bara så du vet så gör den succé där! (-Själv har jag inte ens gjort den än, man ska.)
Svar på tråden Tantvarning 3