• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Troll1 - är maken din månne polis?

• Soldemor

Anti-snö-kampanjen fungerar fint-fint, solen lyser, ingen snö och små vårblommor börjar sticka upp här och var!

• Originalrosen

Soldemor,
    Ah, do shut up!

jag gillar ju snön!!

• passionsblomman

Hej! Idag behöver jag kramar. Det har varit en påfrestande dag.
    Det blir nog så, att det här med min företagsidé blir jag ensam om och med, istället för tvåsam. Det är ju lika bra att det kommer fram nu, än blir jidder med när man redan startat...
    ..men nu blir det art tänka om lite. Framförallt så skjuter jag det hela lite fra,åt i tiden tror jag , för jag måste lära mig lite mer starta-eget grejor då, ifall jag ska göra ett alldeles eget försök.

Var på jobbexpo idag. De rekryterade väktare.

Köra värdetransport...vad tror ni om det?

Nä, det var de stationära receptionsjobben jag mest tänkte på, fast han med värdetransporterna övertalade mig nästan...

• Im yours

Skickar en rapport från mitt Örebro:

Vårligt här idag, tog på mig nya vårjackan och frös inte ett dugg. Solen sken, fåglarna kvittrade, o att vänta på bussen kändes gemytligt. De 1.a solglasögonen som förmodligen ska tappas bort Köptes idag. Är det bara jag som inte kan hålla reda på dem.

Sonen har börjat "jobba" som, internetfixare för vår trappuppgångs hyresgäster Nya rappen börjar bli klar, och idag har det videofilmats på rockgymnasiet. Ännu en härlig skattebetalare kliver in på arbetsmarknaden.

Passion; Har du fått Fw- mailet, och kunde du se vad som stod

Mulle; Dagisfröknar bara älskaaaaaaaaaaaaaaar choklad, och blomster.

Bröllopsmässa här i stan, funderar på att gå, 70 utställare. Kan vara roligt. Såg Bröllopsboken på bokrean, 149 kr. har någon av er köpt den?

Skickar kramar, och C-vitaminer till tanterna.

• MulleNuh

Va?!?!? Finns såna??

Soldemor skrev 2009-02-27 13:51:54 följande:
    (Smaskar lite fredagsförnöjt på After eight i pastillformat)
  • Im yours

Som jag berättat har mb2 svimmat av och till. Senast förra helgen på tåget mot Gbg. Nu vet vi iaf att han har blåsljud på hjärtat.

Den värsta stressen släppte ............. så skönt att få en förklaring. Han har legat på sjukhus för vård, o provtagning, hela denna vecka. Den här låten passar bra nu........

• passionsblomman

Oj då! Ja då var det ju verkligen tur att ni fick veta det!

Åh låten! En av mina favorites all times. Långt långt innan den blev helt söndertrasad av varenda kotte...

Usch, jag har en redig dipp idag, jäklar jag måste gråta lite...

En del dagar är det riktigt svårt att tro att det ska kunna bli något som helst av ens liv...
    Fast jag så väl vet att det inte är hopplöst, så ibland ni vet... *snorar och snörvlar*

(-på film där gråter de utan snor, har ni tänkt på det? Och tjejer svettas på sexiga ställen och inte under armarna och under tuttarna, som på riktigt...)

Im yours skrev 2009-02-27 18:47:57 följande:

Som jag berättat har mb2 svimmat av och till. Senast förra helgen på tåget mot Gbg. Nu vet vi iaf att han har blåsljud på hjärtat. Den värsta stressen släppte ............. så skönt att få en förklaring. Han har legat på sjukhus för vård, o provtagning, hela denna vecka. Den här låten passar bra nu........ www.youtube.com/watch
  • Im yours

Lilla vän, räcker dig en rekordelig bomullsnäsduk. Kramar, om dig gumman. Det kommer att ordna sig på nått sätt, med allt. Man brukar säga att det finns en mening med allt, jag har tvivlat på det många ggr. Men med facit i handen så......

Jag förstår precis hur du känner, blomman. Bevara din dröm om det egna företaget, du kommer att ha användning av den. Om man har ett mål, är det så mycket lättare att ta sig dit. Livet är en resa, för det mesta både krokig och dann.

Du är en sådan där, En på miljonen människa. En bra vän,som gör livet så mycket gladare för alla i din närhet. Det har jag sett, så det vet jag. Du bryr dig om människor, du är en uppslagsbok angående blommor, o är passionerat intresserad av det du gör. Inte minst så bor du på ett fantastiskt vackert ställe, tillsammans med din familj.

Kramar i massor. Heja dig!!!!! Titta vad jag hittade under en filt, en smaskig kladdkaka. Den är till dig blomman. / Liz

Svar på tråden Tantvarning 3