• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Hej på er!
    Hoppas att dagen har varit bra hittills.
    Lycka till, Mulle, med packandet.

Icke-snö-kampanjen skulle föra en hopplös kamp här. Iaf ytterligare nån månad

Måste kanske kolla in mattråden...

• MulleNuh

Passion!! jag behöver din expertishjälp inom städning!!!!!

Hur gör man rent en ungn?? På insidan av luckan är det som SÅÅÅ fast med "skit" eller bränt eller vad det är. Jag har förut många ggr försökt få den ren, men det går inte..

• didis

Vet du vad jag har för ugn?? *mallig*

En självrengörande!! Bara att knappa in önskat program och sedan kan man öppna luckan efter någon timme och borsta bort lite damm från bottnen.

Kostar lite extra men guud vad värt pengarna!!

MulleNuh skrev 2009-02-27 13:07:51 följande:
    Passion!! jag behöver din expertishjälp inom städning!!!!!Hur gör man rent en ungn?? På insidan av luckan är det som SÅÅÅ fast med "skit" eller bränt eller vad det är. Jag har förut många ggr försökt få den ren, men det går inte..
  • Originalrosen

MulleNuh, det finns en spray man köper i matbutiken som heter typ "Ugnsrent". Använd enligt bruksanvisningen, typ spruta i ugnen och vänta x minuter - sedan bara att torka rent. Funkar superbt!

• MulleNuh

*håller för öronen och lipar*

didis skrev 2009-02-27 13:09:52 följande:
    Vet du vad jag har för ugn?? *mallig*En självrengörande!! Bara att knappa in önskat program och sedan kan man öppna luckan efter någon timme och borsta bort lite damm från bottnen.Kostar lite extra men guud vad värt pengarna!!
  • MulleNuh

ja jag får nog pallra mig ner till centan och shoppa rengöringsgrejor!!

Måste köpa blomma och choklad till dagisfröknarna! Kan man ge det?? Det är ju Zacks sista dag idag!

Originalrosen skrev 2009-02-27 13:12:03 följande:
    MulleNuh, det finns en spray man köper i matbutiken som heter typ "Ugnsrent". Använd enligt bruksanvisningen, typ spruta i ugnen och vänta x minuter - sedan bara att torka rent. Funkar superbt!
  • didis

Finns någon sprej som luktar förjäkligt men som är effektiv. Man skall spruta och sedan värma upp ugnen vill jag minnas.

Blommor o choklad blir de jätteglada för! De FÅR ju faktiskt lön men uppskattande gåvor är alltid välkomna! Mamma är förskollärare och hon gillar i ivlket fall att få choklad! Små nuttiga prydnader och bilder på barnen uppskattar hon inte lika mycket ("jag ser ju ungar hela dagarna, inte vill jag ha foton av dem hemma också" som hon lite surigt brukar säga...).

Men vem blir inte glad om man får choklad som tecken på uppskattning??

MulleNuh skrev 2009-02-27 13:14:20 följande:
    ja jag får nog pallra mig ner till centan och shoppa rengöringsgrejor!! Måste köpa blomma och choklad till dagisfröknarna! Kan man ge det?? Det är ju Zacks sista dag idag!
  • MulleNuh

Ja dom är ju ena riktiga tantkärringar så nog gillar dom chokladen!

didis skrev 2009-02-27 13:19:28 följande:
    Finns någon sprej som luktar förjäkligt men som är effektiv. Man skall spruta och sedan värma upp ugnen vill jag minnas.Blommor o choklad blir de jätteglada för! De FÅR ju faktiskt lön men uppskattande gåvor är alltid välkomna! Mamma är förskollärare och hon gillar i ivlket fall att få choklad! Små nuttiga prydnader och bilder på barnen uppskattar hon inte lika mycket ("jag ser ju ungar hela dagarna, inte vill jag ha foton av dem hemma också" som hon lite surigt brukar säga...).Men vem blir inte glad om man får choklad som tecken på uppskattning??
  • Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-02-27 13:27:18 följande:
    Ja dom är ju ena riktiga tantkärringar så nog gillar dom chokladen!
    (Smaskar lite fredagsförnöjt på After eight i pastillformat)
  • Troll1

Hej igen! Känner att jag inte hunnit sitta vid datorn så mkt. Mannen jobbar 4 dgr/v i Fjällbacka och dagarna ruuuusar.
    Har varit hos en annan läk idag och fick ta fler prover. Jag tror att de tagit sammanlagt 13-14 rör blod på två dgr. Är jag åderlåten nu då?

Mullenuh: Hur går det för er? Jag tycker flyttstäd är bland det värsta som finns i städväg. Skickar en uppmuntrande chokladkartong, lite tulipaner och en kram till dig!

Nu ska jag vidare.
    Kram alla!!

Svar på tråden Tantvarning 3