• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

*kram!*

Ja, smaka måste man-det går ju ite att blanda dålig whiskey i kakan!

Heloise skrev 2009-02-27 22:04:55 följande:
    Ni kan få lite chokladtårta när de är klara!Stora kramar till dig blomman jag missade att du hade en depp dag.Nu ska jag gå och skålla mandel och dricka lite whisky( måste smaka så den är bra till baket)
  • MulleNuh
    tonårsmorsa skrev 2009-02-27 22:05:52 följande:
    Ja absolut. Annars är det bara att göra som när man var yngre: Håll för näsan, räkna till tre och ta snabbt 10 klunkar. 1, 2, 3... Ses under bordet.
  • tonårsmorsa

Trodde för en sekund det var någon ny variant inspirerad av glöggandet. Whiskey med mandel, uäck.

Heloise skrev 2009-02-27 22:04:55 följande:
    Nu ska jag gå och skålla mandel och dricka lite whisky( måste smaka så den är bra till baket)
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-02-27 22:00:13 följande:
    Ja, det skulle vi baske mig! *Kramar tillbaka*Hallå, vem har champangen nu då? jag hittar den inte, hade den här bakom soffan.....Originalis! har du norpat den?Chokladbollarna är visst slut, hurskavigöranudå???
    Passionsblomman: Kom HIIIIT!
  • passionsblomman

Jag tror jag var äldre när jag var yngre än jag är nu...
    Sådär gjorde jag inte!

tonårsmorsa skrev 2009-02-27 22:05:52 följande:
    Ja absolut. Annars är det bara att göra som när man var yngre: Håll för näsan, räkna till tre och ta snabbt 10 klunkar. 1, 2, 3... Ses under bordet.
  • tonårsmorsa

Hm, måste ha problem med fantasin idag. Trodde du blivit yngre och att det är så du gör nu.

passionsblomman skrev 2009-02-27 22:11:22 följande:
    Jag tror jag var äldre när jag var yngre än jag är nu... Sådär gjorde jag inte!
  • passionsblomman

Jag har nog blivit yngre, men håller för näsan gör jag inte,under bordet? Nä, jag brukar dansa uppe på bordet.

tonårsmorsa skrev 2009-02-27 22:15:30 följande:
    Hm, måste ha problem med fantasin idag. Trodde du blivit yngre och att det är så du gör nu.
  • passionsblomman

Ja, jag tror jag ska strejka från jobbsökandet och hälsa på dig!

Troll1 skrev 2009-02-27 22:09:06 följande:
    Passionsblomman: Kom HIIIIT!
  • tonårsmorsa

Fast cognac och päronsoda, då hade jag nog hållt för näsan. En fördel med att bli äldre (trots hängbröst, celluliter etc.) är att man har råd att köpa sånt som är gott och inte behöver nalla lite från varje flaska från föräldrarnas barskåp. Hua, nog har man druckit häxbryggd mer än en gång.

passionsblomman skrev 2009-02-27 22:17:04 följande:
    Jag har nog blivit yngre, men håller för näsan gör jag inte,under bordet? Nä, jag brukar dansa uppe på bordet.
  • passionsblomman

Hihi! Fy vad äckligt! Jag har aldrig nallat från ngt barskåp, ordentlig som jag är...eller menar jag VAR jag då, när jag var sådär mycket äldre än jag har blivit nu...

tonårsmorsa skrev 2009-02-27 22:23:33 följande:
    Fast cognac och päronsoda, då hade jag nog hållt för näsan. En fördel med att bli äldre (trots hängbröst, celluliter etc.) är att man har råd att köpa sånt som är gott och inte behöver nalla lite från varje flaska från föräldrarnas barskåp. Hua, nog har man druckit häxbryggd mer än en gång.
Svar på tråden Tantvarning 3