• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Nu när vi är så mycket yngre men ändå med mer livserfarenhet (hur nu den ekvationen gick ihop), kanske vi kan ta ett cocktailparty. Varsågoda, jag bjuder på drinkar och heta toner:

festaloss.com

passionsblomman skrev 2009-02-27 22:25:30 följande:
    Hihi! Fy vad äckligt! Jag har aldrig nallat från ngt barskåp, ordentlig som jag är...eller menar jag VAR jag då, när jag var sådär mycket äldre än jag har blivit nu...
  • passionsblomman

Den här låten passar rätt brain på hur en del stunder känns. Fast för att handla om det där magknipet, så är det en rätt svängig depp-låt...

• tonårsmorsa

Ja, vilken drink passar till Winnerbäck? Hittade en "Heartbreaker´s Special". Funker den tro?

passionsblomman skrev 2009-02-27 23:22:42 följande:
    Hihi, det blev två täta inlägg där, med rätt olika musik...
  • passionsblomman

Ja kanske det. Jag tror han annars är en sån som inte krånglar till det mer än möjligen en Ragnar -som är gott förresten.
    Å vad jag blev sugen på en Frozen Strawberry Daiqiri nu då..

• lillabruden
    passionsblomman skrev 2009-02-27 22:03:24 följande:
    Funkar.....jag har Konjak, om man blandar det, blir det päronkonjak då?
    drick o se, det blir nog precis vad du vill tillslut!

(titta i din gästbok!)

till helgen ska vi bjuda hem svärisarna...(hans föräldrar dvs) och jag ska göra chokladmousse har jag bestämt MUUUMS!
    Diet? Va?!
    Men vad ska jag laga för mat.... tycker liksom efterrätten e rätten!
  • lillabruden

bäst bland drinkar är Sangria enligt mitt recept *skål o slurp!*

• Im yours

Godmorning! 4000-party, jag tackar jag. Snacka om att det måste vart livat här igår. Häxbrygder......... allt jag minns av dem. Är att jag inte minns något

Solen lyser, blir en promenad till stan idag. Ska fönstershoppa, kolla in sommarmodet, sitta på ett fik, och vara extraextra ledig. Så härligt med sådana dagar.

Heloise; Hmmmmmmmm...... den menyn hade jag gärna smakat på. Är det möjligt för en glad, lagom trött tantkompis att få receptet till whiskey tårtan? Hade vart kul att överraska med en tårtbit, någongång

Troll1; Oj, vilka behandlingar du gemongått. Jag hoppas verkligen att de finner ut vad som orsakar dina smärtor.

Ha en toppendag allihopa!

• Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-02-27 18:37:38 följande:
    Va?!?!? Finns såna??
    Oh ja, små söta askar med runda kulor i. Köpte på Konsum tror, jag. Helt livsfarliga!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-02-27 18:53:51 följande:
    Usch, jag har en redig dipp idag, jäklar jag måste gråta lite...En del dagar är det riktigt svårt att tro att det ska kunna bli något som helst av ens liv... Fast jag så väl vet att det inte är hopplöst, så ibland ni vet... *snorar och snörvlar
    Im yours skrev 2009-02-27 18:47:57 följande:
    Vill du låna Amaretto? Han är så mysig att ha som tröstekatt! Han kan slicka bort dina tårar och spinna lite i ditt öra!
Svar på tråden Tantvarning 3