Godermorgon tanterna!
Tack så mycket Troll1. Writing is a sort of lifestyle, I belive
Teknikfreak, tycker om och beundrar den sortens människor. Men jag platsar inte på den listan. Faktum är att teknik, o jag motarbetar varann.
T.ex....... jag vill gå den enkla vägen, medans tekniken tvingar ut mig på makalösa äventyr. Ibland känner jag mig oemotståndligt smart, men vips så får tekniken mig att undra var alla mina förlorade hjärnceller tar vägen. Hmmmmmmmmm....
Häromdan var jag på ett alldeles nyöppnat Lagerhouse. Såg en hammare med bling, bling på "skaftet". Tänkte mmmmmmmm..... kanske är det en sånn som behövs i min ickebefintliga verktygslåda. Då jag så stod i kassan, flimmrade bilder från mitt senaste hemmainredningsprojekt fram. Jag skulle sätta upp nya tavlor, o byta plats på de gamla. Tja, enkelt kan tyckas. Inte i min värld............. att se mig med en hammare i näven är skräckinjagande.
Alltså, t.o.m det minsta hammarslag kan ses som tekniska uppfinningar i min värld
Min älskade ligger på sjukhus igen, så det kunde varit bättre.... Det sägs att kärleken övervinner allt, så........
Mulle; Vad kul att flytten gick bra. Lycka till med inredningen!
Kramar till alla härliga vänner i denna worldwidebest tråd. Sköt om er, och varandra.