• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Daa, jag vet hur du har deeeet och har dålig med tips, jag tappar sömnen när det är mycket i min skalle..

Trollet: ja, nu får du berätta mer ! Min sida har jag INTE gjort själv, bara skrivit texterna och så.

Originalis: Ja, nu är jag i alla trådar om detta med barna då, mendet är faktiskt så att vi skpå en sådan där utredning om infertilitet nu i april, för vi har försökt så länge utan resultat. Jätte stora saker och känslor har jag börjat känna. Usch! Det hade räckt med BARA det nu under våren. Att hålla på med söka jobb fast jag egetntligen hellre vill starta eget osv är lite overload just nu känner jag.
    Bygga ut stugan lite och vara gravid, det hade varit alldeles lagom projekt nu det närmsta året. Motivationen till att skriva förtielva jobb-brev känns tämligen låg alldeles precis nu!
    Om jag får vara så ärlig...

• Im yours

Mmmmmmmmmm..... jag känner verkligen igen mig,i det mesta. Lucky me, som hittade så goa männinskor på BT. Kramar till alla!

• Troll1

Kramar tillbaka och så en extra till Passionsblomman!

• MulleNuh

Vad är det för kramkalas ni har?! Varför?

• passionsblomman

Vaddå varför! Släng dig in bara!

Nu vill vi veta hur husägarinnan känner sig i sitt nya hus?

MulleNuh skrev 2009-03-02 12:45:43 följande:
    Vad är det för kramkalas ni har?! Varför?
  • MulleNuh

jaa då.. Lite smått kaotiskt är det ju här nu då!

Har suttit och skrikit och svurit när jag skulle bygga ihop en JÄV*A IKEAmöbel!!!!
    Zack sa till Bella: Det är ingen fara Bella. Mamma blir bara lite galen ibland!!!

passionsblomman skrev 2009-03-02 12:46:56 följande:
    Vaddå varför! Släng dig in bara!Nu vill vi veta hur husägarinnan känner sig i sitt nya hus?
  • lillabruden

Kramkalas?!?!!!

Im yours, tänk vilken tur Lasse haft, att inte fått problem under flygresor med jobbet!!! Hoppas det löser sig!!! *ger extra choklad till dig*

ska till restaurangen idag o prata lite, få info osv. Beställde skorna häromdagen o beställde inbjudningarna igår kväll....
    Sen för att jag inte har tillräckligt med att göra så har jag lilla uppkörningen imorgon o får sen se om jag får göra riktiga uppkörningen
    *nervös*

Svar på tråden Tantvarning 3