• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Soldemor

Nu lämnar den här tanten cyberspace för att vara tillbaka på torsdag. I morgon är jag ledig (eller vad man skall kalla det för när man är hemma och städar och tar hand om sitt gravt eftersatta hem) och på onsdag har vi en utbildningsdag. Saknar alla tanter redan!

• passionsblomman

Hemma! Herregud vilken eftermiddag detta blev nu då!

Skulle på massage, och glömde sätta telefonen på tyst, så den ringde såklart. Igen och igen, så jag tänkte att det nog tyvärr var bästa att svara.
    det var från sonens skola. Han hade hamnat i fight med en kille i fyran(han går i ettan) och fått en rejäl spark på snoppen! Så han ylade att mamma skulle komma...

..jag hade akupunkturnålar satta och var mitt i min behandling, så jag lät henne faktiskt göra klart den (även om graden av avslappning inte blev den högsta kanske)
    När jag hämtade honom var han istället arg för att han inte fick hänga med sin kompis hem...

Handla mat måste man också, så nu har jag en urhungrig unge som inte är helnöjd, men åtminstone har snoppen och alla andra delar i behåll....
    *torkar mig i pannan*

• blivande fru hollander

Hallå tjejer, det verkar så mysigt här ute i cyberspace, men har ni all som varit med setts någon gång, och när i så fall är nästa träfen i göteborg..

Passionsblomman -Det var ju skönt att det gick bra med sonens "ädliga kroppsdelar" :)

• passionsblomman

Nä, inte har vi setts1 Jo, Mulle och jag har, men inte nån fler tror jag? Fast ÅH vad kul det vore!

blivande fru hollander skrev 2009-03-02 18:46:45 följande:

Hallå tjejer, det verkar så mysigt här ute i cyberspace, men har ni all som varit med setts någon gång, och när i så fall är nästa träfen i göteborg..Passionsblomman -Det var ju skönt att det gick bra med sonens "ädliga kroppsdelar" :)
  • Originalrosen

Men passionsblomman, vilken eftermiddag. *torkar mig också i pannan* - ja, av sympati alltså!

• passionsblomman

Ja! Här skulle man offra dyrbara slantar på att få ordning på ryggen och så kommer det SNOPPSPARKAR emellan!

Nu sover lilleman iallafall. han var alldeles slut och rätt liten och tyst nu ikväll. Det svider visst fortfarande också...

Inte nog med det,ens elaka mamma gör strömming och potatismos till middag när man inte vill ha det!(fast sedan VAR det ju visst gott ändå)

Tur förresten att mamman här inte såg den där sparken, för då hade det väl blivit åtal för barnmisshandel av svår grad...

Originalrosen skrev 2009-03-02 20:30:02 följande:
    Men passionsblomman, vilken eftermiddag. *torkar mig också i pannan* - ja, av sympati alltså!
  • Originalrosen

Jag kan inte låta bli och sitta här och le. Du är en fröjd för sinnet, passionsblomman.

• Daa

Ojoj, kommer sent till kramkalaset! Nå, det kan inte hjälpas:
    *kraaam*

• passionsblomman

Det värmer mitt arma hjärta att någon här i världen tycker så!

Detsamma förövrigt.

Originalrosen skrev 2009-03-02 20:39:37 följande:
    Jag kan inte låta bli och sitta här och le. Du är en fröjd för sinnet, passionsblomman.
  • Troll1

Men jisses Passionsblomman! Jag kunde se dig framför mig, likt en igelkott famlandes efter telefonen. Och så sen färgen i ansiktet när du hörde vad samtalet gällde. Ojoj!!
    Har de tagit tag i(skit)ungen som sparkade??

Svar på tråden Tantvarning 3