• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Alla tanter, mattråden är en riktigt bra tråd - men ingenting slår naturligtvis tanttråden!

• passionsblomman

Nej inget!

Har du varit ute och gått något i det underbara soliga idag orginalis?

Originalrosen skrev 2009-02-26 23:44:14 följande:
    Alla tanter, mattråden är en riktigt bra tråd - men ingenting slår naturligtvis tanttråden!
  • Originalrosen

Javisst, jag var ute i stan idag, gick en lång sväng med vovven. Härligt, fast jag blev blöt om fötterna av snön som töade.

• passionsblomman

Ja här är det ju vatten över hela vägen på sina ställen..och is på andra. Sonen blev plaskvåt, för det där med vatten verkar tvångsmässigt att man ska gå i när man är barn...Helst med hårda stampar..

Originalrosen skrev 2009-02-27 00:08:54 följande:
    Javisst, jag var ute i stan idag, gick en lång sväng med vovven. Härligt, fast jag blev blöt om fötterna av snön som töade.
  • Lady o Lufsen
    Originalrosen skrev 2009-02-27 00:08:54 följande:
    Mäh? Är det här ni hänger???
    Jag väntar ju i mattråden på besked om sushi!? Har ni ingen gas på era Rollatorer?
  • lillabruden

usch vad jag fryyyyser!! jag vill ha el-uppvärmda strumpor!! var köper man sånt?

sitter för övrigt o käkar en glass.....varför är en dum fråga men kan besvara den ändå.....För att jag har glass i frysen här på jubb! Jag köpte 2pkt, dem kostade ju bara 10kr st för ett packe med 3!!! BILLIGT!! o mumsigt!
    men ja, nu fryser jag lite mer.... värt det

Nu har jag tyvärr inte varit här på länge i tanta-tråds bemärkelse....så kanske nån av er som är så underbara på sammandragningar kan hjälpa mig?

Lady o Lufsen, jag tror dem flesta av oss har gas, men den kommer inte från den gammalmodiga rullatorn

• Soldemor

God morgon alla tanter! Tänk vad skönt det är att få sitta på sitt arbete när man i normala fall brukar vara ledig på fredagar! Jo, det är jätteskönt, jag slipper städa! Tror inte snuttisarna gör det, Amaretto är dödligt rädd för dammsugaren, när jag startar den springer han liksom i luften innan han kommer iväg, ungefär som i teckande filmer. Så för att inte vara alltför grym mot honom, så startar jag den inte alltför ofta. Kanske skulle sy små täcken till dem av dammtrasetyg, så kan dom göra nytta när de springer under soffan, hm?

För övrigt är det nästan vår idag, även om lite kallt. Och så ledig helg, mmm! Missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb, men det var några veckor sedan jag hade en hel ledig helg...

• MulleNuh

Vet du. Jag kan sympati-ickedammsuga för din katts skull..

Och det går inget vidare med vår icke-snö-kampanj!!

Soldemor skrev 2009-02-27 08:40:11 följande:
    God morgon alla tanter! Tänk vad skönt det är att få sitta på sitt arbete när man i normala fall brukar vara ledig på fredagar! Jo, det är jätteskönt, jag slipper städa! Tror inte snuttisarna gör det, Amaretto är dödligt rädd för dammsugaren, när jag startar den springer han liksom i luften innan han kommer iväg, ungefär som i teckande filmer. Så för att inte vara alltför grym mot honom, så startar jag den inte alltför ofta. Kanske skulle sy små täcken till dem av dammtrasetyg, så kan dom göra nytta när de springer under soffan, hm?För övrigt är det nästan vår idag, även om lite kallt. Och så ledig helg, mmm! Missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb, men det var några veckor sedan jag hade en hel ledig helg...
  • MulleNuh

Jahapp!!! Nu är det kaos här.. Lite mycket kvar att packa kan jag tycka!
    Pjuu hur ska detta gå?!

• Soldemor
    MulleNuh skrev 2009-02-27 09:12:45 följande:
    Vet du. Jag kan sympati-ickedammsuga för din katts skull.. Och det går inget vidare med vår icke-snö-kampanj!!
    Tack för sympatin! Amaretto hälsar prrr från hela sitt lilla hjärta!
Svar på tråden Tantvarning 3