• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Lady o Lufsen

Im yours skrev 2009-02-25 22:34:48 följande:

Lady o Lufsen; Välkommen in föresten
    Tack
  • passionsblomman

Ja DET vill jag också ha ! äggtoddy!! Originalrosen, du brukar ju kunna din sprit! Säg nu hur du gör!

Im yours skrev 2009-02-25 22:32:56 följande:

Hmmmmmm............ ja så är det nog. Har hänt rysliga saker, för några av oss. Det har skapats debatt om vidriga saker som händer i samhället. Etc, etc. Klart att vi påverkas!Tanter är i högsta välmåga också människor Tjapp, tjapp. Nog om detta.Dax att ta fram kladdkakan, och rusliga drycker Massor av tulpaner på bordet, en och annan hunk, och vet ni vad. Det är snart påsk. Påsktanter ersätter kärringarna i år Påskmust, och ägg lever man länge på. Åsså kilovis med godis. Finns det någon som har ett schysst recept på äggtoddy?????Hallå!!
  • MulleNuh

asg!!!!!! hahahah..

Men NEJ lilla vän!! Såna där löstuttar man stoppar i bhn typ..
    Dom är gjorda av silicon och formas efter ens egna tittisar av ens kroppsvärme.

passionsblomman skrev 2009-02-25 22:24:16 följande:
    Ja fattar inte ett skit! Ska du köpa någpon annans begagnade siliconbröst? Vaddå på burk? *känner mig dummare än någonsin*
  • passionsblomman
    Det var ju en jäkla tur! trodde du (eller jag) tappat förståndet totalt.
    Om man kan köpa begagnade tuttar som andra lesnat på, på Tradera, då tycker jag secon-hand grejen spårat ur...hihihi
    MulleNuh skrev 2009-02-25 22:40:39 följande:
    asg!!!!!! hahahah..Men NEJ lilla vän!! Såna där löstuttar man stoppar i bhn typ..Dom är gjorda av silicon och formas efter ens egna tittisar av ens kroppsvärme.
  • MulleNuh

Men jag SKA operera mina lökar snart!!
    passionsblomman skrev 2009-02-25 22:44:42 följande:
    Det var ju en jäkla tur! trodde du (eller jag) tappat förståndet totalt. Om man kan köpa begagnade tuttar som andra lesnat på, på Tradera, då tycker jag secon-hand grejen spårat ur...hihihi
  • passionsblomman

Det tycker jag inte behövs , men ska det nödvändigt göras, så är du iallafall värd obegagnade inlägg!

MulleNuh skrev 2009-02-25 22:52:23 följande:
    Men jag SKA operera mina lökar snart!!
  • MulleNuh

Ja visst är jag!!

passionsblomman skrev 2009-02-25 22:53:55 följande:
    Det tycker jag inte behövs , men ska det nödvändigt göras, så är du iallafall värd obegagnade inlägg!
  • passionsblomman

Ska ni flytta nu i helgen eller? från det ena till det andra...
    MulleNuh skrev 2009-02-25 22:54:44 följande:
    Ja visst är jag!!
  • MulleNuh

Jippiiii!! Jag vann tuttarna!!

Yes, vi flyttar i övermorgon! Kommer du och städar med mig då?!!?

• passionsblomman

Åh, jag är en liten jäkel på att flyttstäda ska du veta, det har jag gjort proffesionellt...MEN du har otur-jag är bortbjuden på lördag...på middag hos ett par där han är värsta duktiga kocken...

MulleNuh skrev 2009-02-25 23:04:18 följande:
    Jippiiii!! Jag vann tuttarna!! Yes, vi flyttar i övermorgon! Kommer du och städar med mig då?!!?
Svar på tråden Tantvarning 3