Jo, jag ska helt klart ta upp diskussionen med min karl igen, och se vad han säger. Tyvärr är det så att hon blivit utsatt för något liknande ett par år tidigare också. I kombination med "separationsbarn" och "ny" pappa och "ny" mamma och 3 nya syskon så har hon varit med om en hel del, många förändringar, och jag undrar ibland hur hon hanterar allt. Hur hon hade varit utan allt "bagage" om ni förstår...
Jag har förresten fått reda på att jag ska till tandläkaren imorgon för att kolla upp min visdomstand-from-hell, han kommer att kolla på min tand som behöver rotfyllas också, så jag får ett kostnadsförslag på rotfyllningen. Jag är fruktansvärt nervös, i vanliga fall är det jobbigt nog, men nu när jag inte ens vet vad han kommer att göra med visdomstanden (tänk om han vill rycka den!!!
) så känns det grymt obehagligt. Jag vet ju att det måste göras (i nuläget kan jag inte ens öppna munnen så jag får in två fingrar på höjden) men ändå! Var är allas vår tandis? Jag behöver lite klapp och pepp...
On the good side, dom ringde från jobbet. De har inte lyckats sätta ihop utbildningen jag ska gå ännu, så de vill inte att jag kommer förrän måndag (skulle börjat på torsdag). Betald ledighet på torsdag-fredag, I like!