• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden

tjenis...

såg filmen 7pounds med Carlos nu....fy vad bra den var! Men jag grät ju klart... Se den om ni vill se en bra drama!

Jag orkar faktiskt inte läsa mer i Porr i tråden *gömmer mig* jag blir tömd på energi när jag läser sånt för jag vill helst rädda världen.....

Och min underbara shoppingtrip blev plötsligt jobbig igen det här med tärnorna o klänningarna...snart tar jag m2b o går till rådhuset bara!!!! *gggrrrrr*

jag tror jag har PMS för jag skulle kunna gråta i timmar nu....är så ledsen!

Tittar ni på Bridget Jones ikväll? Ett Tant-måste!

• Daa

Word. Vad hade jag gjort utan den?

Originalrosen skrev 2009-02-22 21:27:00 följande:
    Snögrävlingen är toppen! Tänk när vi skottade med bara en skyffel och inte hade en snögrävling!! Det tog timmar istället för en kvart-tjugo minuter med grävlingen.
    Passionsblomman: det låter jättemysigt. Vi andra får helt enkelt klara oss utan dig ett tag.
  • lillabruden

vi får väl ta o dela med oss lite av dig då...men låt det inte bli en vana

passionsblomman skrev 2009-02-22 21:37:51 följande:
    I morgon ska jag ha en heldag på stan med min son! Vi ska gå på bio och äta lyxig lunch och så. Det brukar vara så myyyysigt1 bara vi! Sedan ska vi åka och sova över hos farmor och farfar som inte fått gratta honom än.....inser just att detta får konsekvenser för mitt umgänge med er....
  • passionsblomman

NI klara er? ......

......

.....Jag tänker på MEJ!
    Jag hoppas jag inte blir som när jag måste vara utan koffein och socker....för då får jag nog sitta i skamvrån hos svärisarna...

• tonårsmorsa

Du kanske kan skriva ut några inlägg att ha i fickan ifall det kniper. Bara ta fram och läsa lite när abstinensen kommer krypande.

passionsblomman skrev 2009-02-22 22:05:40 följande:
    NI klara er? ...... ...........Jag tänker på MEJ! Jag hoppas jag inte blir som när jag måste vara utan koffein och socker....för då får jag nog sitta i skamvrån hos svärisarna...
  • passionsblomman

Ja, det är kanske bäst...
    tonårsmorsa skrev 2009-02-22 22:09:04 följande:
    Du kanske kan skriva ut några inlägg att ha i fickan ifall det kniper. Bara ta fram och läsa lite när abstinensen kommer krypande.
  • Daa

Jaa! Jättebra idé.

tonårsmorsa skrev 2009-02-22 22:09:04 följande:
    Tror minsann att lillabruden också behöver lite mörk choklad *skickar över*
  • tonårsmorsa

Någon som vill ha lite chokladmousse? Med pistage. Varsågod!

• passionsblomman

Lilla brud, vad är det som händer med dina tärnor egentligen?

Du har väl förresten inte dristat dig till att shoppa med PMS??? det är ju rent farligt!

• Daa

Åh, jag har precis borstat tänderna.
    Fast det kan man ju göra igen. Sen.

tonårsmorsa skrev 2009-02-22 22:15:02 följande:
    Någon som vill ha lite chokladmousse? Med pistage. Varsågod!
Svar på tråden Tantvarning 3