• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Originalrosen

Snö. Snöö! Snöööö!!! Yippie yay!

Nu är jag en lycklig flicka!! Undrar just om jag kan locka maken och vovven att vakna?

• Originalrosen

Vovven fick jag upp, han fick slumpen av smörgåsen - men maken la sig på andra sidan. Hmmm...vad göra?

• Troll1

Hej på er alla granna tanter!! Har läst tillbaka x antal sidor....

Vi hade en jätterolig "mingelfest" här hemma igår. (Dean Martins "Thats amore" fanns också med på spellistan...). De sista gick vid 2 -tiden och jisses så mkt snö det var här då.
    Nu skiner solen och det är +8 grader, så allt smälter bort snabbt känns det som. Otroligt vackert än så länge i allafall.

Diz: Stackars liten! Har hon inte fått ngn hjälp? 75 tim samhällstjänst?? Det är ju ett hån!

• Daa

Gå ut och hoppa i snön?
    Snöänglar är trevligt (fast min från igår är översnöad...)

Originalrosen skrev 2009-02-22 11:20:26 följande:
    Vovven fick jag upp, han fick slumpen av smörgåsen - men maken la sig på andra sidan. Hmmm...vad göra?
  • Originalrosen

Daa, bra idé att gå ut och hoppa i snön!

Fick faktiskt upp maken så det blev en liten utflykt på vinterhala vägar och sedan en fika med munkar. *slickar sockret från läpparna*

• passionsblomman

Wooooåå! Detsnöar så himla mkt att man omöjligt kan seatt sjön är en sjö och än mindre att det är klippor och räd på endra sidan...Man ser helt enkelt bara ner till båthuset på badplatsen, sedan är det vitt, utan gräns mellan marken och himlen...

• Daa

Åh, mysigt med utflykt. Jag har just skottat infarten, så nu blir det lite mindre att skotta ikväll

Och insåg just att jag har ganska bråttom. Måste ju hinna duscha och äta innan jag ska iväg. :-ö

Originalrosen skrev 2009-02-22 15:14:40 följande:
    Daa, bra idé att gå ut och hoppa i snön! Fick faktiskt upp maken så det blev en liten utflykt på vinterhala vägar och sedan en fika med munkar. *slickar sockret från läpparna*
  • passionsblomman

Jag mår ingé braaaaa idá.....

En sån där mensvärksgång då jag mår iiiiillaaaaa och är yr och har ont iryggslutet som om någon hakat ihop mig fel, så det är fel på gågjärnen i ryggen.... *klagaklagagnäääällaaaa*

• Originalrosen

*klappar blomman på huvudet och mumlar tröstande ord*

Vill du smaka lite vin? *häller upp ett glas vitt rhonevin, vällagrat*

Svar på tråden Tantvarning 3