• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

Tjoho! Nu har jag skottat. Det var inte kallt. Inte det minsta *eftersvettas*. Det var jobbigt men inte otrevligt.
    Avslutade med att hoppa i snöhögarna och göra en snöängel. Samtidigt som jag pratade med maken i telefon (han lät lite konstig när jag berättade vad jag höll på med).

Jag är uppvuxen med att en snösläde (som jag tror det heter "på riktigt") kallas snöbjörn. Min make hävdar att det heter snöräv.

• Originalrosen

Korv Stroganoff? Näää, hälsa din man att det ALDRIG är överdrivet att ta med hela järngrytan till jobbet!! Gottigottgott juh....!

• Originalrosen

Det är absolut en SNÖGRÄVLING - fy sjutton, vilket bra namn för den!!! *skrattar glatt*

• passionsblomman

UUUUsch vad obehagligt1 det har slagit tvärlock för ena örat. Känner mig halvdöv. Först tjöt det, men nu blev det tyst.

Varför har jag inget godis nu när det är lördag och allt???

• Originalrosen

*blåser i passionsblommas öra*

Så, är du heldöv nu eller släppte det?

Tji godis? Nu påminte du mig!!! Vill ha godis!! *gnäller som en treåring*

• Daa

Originalrosen: Har aldrig riktigt tänkt på det, men snögrävling passar ju utmärkt
    Fast "snöbjörn" sitter fast i ryggmärgen...

Passionsblomman: alltid obehagligt det där (nu pratar jag om tok-lock för örat, inte frånvaron av godis även om det också är jobbigt)
    Jag har nog några cashewnötter över.

• passionsblomman

Det var så himla komiskt att komma upp och hitta sleven och alltihop och se vad som utspelat sig under hans lite jäktiga morgon. Jag hade skrattat högt om han släpat hela grytan...

Originalrosen skrev 2009-02-21 19:06:55 följande:
    Korv Stroganoff? Näää, hälsa din man att det ALDRIG är överdrivet att ta med hela järngrytan till jobbet!! Gottigottgott juh....!
    [/citat]
    Originalrosen skrev 2009-02-21 19:13:44 följande:
    [citat]
    *blåser i passionsblommas öra*Så, är du heldöv nu eller släppte det? Tji godis? Nu påminte du mig!!! Vill ha godis!! *gnäller som en treåring*
    Nä...samma döv som förut...*gnäller också godisgnället*
  • Daa
    passionsblomman skrev 2009-02-21 19:16:54 följande:
    Det var så himla komiskt att komma upp och hitta sleven och alltihop och se vad som utspelat sig under hans lite jäktiga morgon. Jag hade skrattat högt om han släpat hela grytan...
Svar på tråden Tantvarning 3