• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Daa

*skickar över lite mörk choklad och en härlig kopp te*

passionsblomman skrev 2009-02-22 16:29:47 följande:
    Jag mår ingé braaaaa idá.....En sån där mensvärksgång då jag mår iiiiillaaaaa och är yr och har ont iryggslutet som om någon hakat ihop mig fel, så det är fel på gågjärnen i ryggen.... *klagaklagagnäääällaaaa*
  • passionsblomman

Åh! Vilka underbara vänner jag har!!! Taaaack!
    *Börjar med Thé och sparar vinet till strax. käkar choklad till båda*

• Originalrosen

Trevlig myspysdag idag. Ska kika vad det är på TV nu, kanske något bra?

• passionsblomman

Om tio minuter är det "Merlin" på ettan. Det är min sons favvoprogram och jag ser det med honom och översätter, för han kan ju inte engelska och kan inte läsa så bra att han hänger med textningen än... Så, Merlin it is.

• Im yours

Passionsblomman; Kram, kram. Bjussar på geléhallonhjärtan, och choklad.

Troll1; Kul med mingelfest. Kanske man borde ha en sånn,......... det ska funderas på

Haha, glömmer aldrig 1.a gången jag var på en sådan. 90- tal, i Sthlm med olika kategorier av folk från Riksförsäkringsverket. På Chinateatern.

Hmmmmmmmmmmmmmmm............... yes, det kunde ha vart roligare. Varken The Amore, eller Dean Martin syntes till

Försöker hitta den perfekta ritningen till en walk-in-closet. Jag är så trött på att försöka slita ner rätt klädesplagg, för att sedan hitta de rätta skorna, och väska. I sådana situationer hamnar allt som inte är "rätt" på golvet, o efter ett tag är det en sabla röra

• MulleNuh

Vadåååååå?? Är det snö hemma i sthlm också nu?!?!? FAAAN jag längtar ju hem till ett snölöst landskap!!!!

• passionsblomman

Snöat massor heeeela dan!

MulleNuh skrev 2009-02-22 19:24:11 följande:
    Vadåååååå?? Är det snö hemma i sthlm också nu?!?!? FAAAN jag längtar ju hem till ett snölöst landskap!!!!
  • Diz

Troll1 > näe, ingen hjälp, dom resonerade som så att om hon inte pratar med det om oss så behöver hon inte någon hjälp just nu, vilket jag inte alls håller med om. Det finns någon anledning till att hon "stannat" i utvecklingen, och jag tror inte alls att hon är opåverkad enbart för att hon inte pratar öppet om det.

Verkar som om många har en halvpissedag idag, här är det helpissigt kan jag lova. Datorn har varit väck hela dagen, har äntligen fått igång den. Dessutom har jag inflammation bak uti en visdomstand, SKITONT! Kan inte prata, tugga, öppna munnen ordentligt, det gör inte såfort jag rör tungan. Blä!

Fest igår förresten, första sociala tillställningen jag varit på på åååår och dar (bokstavligt talat ). Skitkul, "lagomt" mycket lekar, snappsvisor, skitsnack och karaoke. Jag har saknat vuxet sällskap känner jag.

• Originalrosen

Passionsblomman, har du varit ute något idag - förutom kanan ned till glassbilen?

• tonårsmorsa
    Det var väl inte på BUP de sa så?
    Diz skrev 2009-02-22 19:31:10 följande:
    Troll1 > näe, ingen hjälp, dom resonerade som så att om hon inte pratar med det om oss så behöver hon inte någon hjälp just nu, vilket jag inte alls håller med om. Det finns någon anledning till att hon "stannat" i utvecklingen, och jag tror inte alls att hon är opåverkad enbart för att hon inte pratar öppet om det.
Svar på tråden Tantvarning 3