• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

OJ!!
    Mitt inlägg (3849) skulle vara till Andbeyond!.....
    Förlåt!

• Originalrosen

Här var det lugna gatan. Vilken strålande, underbar dag, hörrni! Änglar i snön får det bli en annan gång, behöver galonisar först.

• lillabruden

godmorgon! snart slutar jag för natten...ska bli skönt att gå hem o sova! och snart är dessutom halva veckan avklarad!

Tänk, jag kanske har körkortet om en månad! inte så konstigt man blir dålig av stress när något man så gärna vill ha är runt hörnet......

Jag lyssnade på dem där låtarna, andbeyond, men jag vet inte riktigt vad jag tycker om in och ut..för dem var fina båda två

Nä, nu får jag röra mig lite!
    Ha en superdag!

kramiz

• Daa

Oj. Du slutar den tiden! Då började jag kliva upp...
    Spännande att ta körkort.

Godmorgon på er förresten.

lillabruden skrev 2009-02-25 05:24:11 följande:
    godmorgon! snart slutar jag för natten...ska bli skönt att gå hem o sova! och snart är dessutom halva veckan avklarad!Tänk, jag kanske har körkortet om en månad! inte så konstigt man blir dålig av stress när något man så gärna vill ha är runt hörnet......
  • Originalrosen

Kortvarig stress är bara bra, det ger fokus och är prestationshöjande för mig. Långvarig stress gör dig riktigt sjuk och det är inte kul alls. Kroppen blir dränerad på energi och det är jobbigt att lyfta en penna.

lillabruden, ta det där körkortet! Det är himla befriande att ha den friheten som ett körkort innebär.

• passionsblomman

Hejom fejom mina damer!!!

Nu har vi varit hos sonens farmor och farfar, dvs svärisarna.

Först hade vi en jättemysig dag på stan, lilleman och jag. Vi var på bio och hann både käka pannkaksfrukost på mc Donalds och hamburgerlunch på Max.
    "fast egentligen mamma, så tycker jag inte så mycket om stan" sa sonen och menade på att snön intevar så fin där och massa folk och bilar...

Nu måste jag läsa en massa både här och där i trådarna...

• MulleNuh

"go morron" alla..

Usch jag har verkligen varit dålig på att hänga här inne på bt sista tiden! Vet inte varför..
    Är så stressad över allt känns det som!

Men som nån skrev här. Lite kortvarig stress är väl nyttigt kanske!

Nu är jag såååå nervös för hur min nya klänning ska bli!! Shitpomfrit!! (hahaha fin stavning) Det är bara 3,5 månad kvar nu!!!

• Soldemor
    lillabruden skrev 2009-02-24 03:37:29 följande:
    Och till er som har "härliga" snöpromenader...ni e tokiga! Snön är vår fiende!!!!
    Ja, helt rätt! Upp till kamp för att Gumman tö skall göra entré! Tills dess kan vi gå med i VVV = Våga Vägra Vinter!
  • Soldemor
    Daa skrev 2009-02-24 11:44:06 följande:
    Jag är också nöjd med vårt musikval: vi hade Birkalåten som utgångsmusik. Den vär ganska pampig men samtidigt lite lekfull ("Som vi!", sa jag till min man när vi lyssnat på den. Då tittade han konstigt på mig ).
    Just det, ett klokt musikval! Den är sååå pampig!
Svar på tråden Tantvarning 3