• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Nu har jag tänt snölyktan för er alla tanter1 Ni kan ju inte se det i verkligheten, hur fint det lyser för er, så jag la en bild-om än rätt kass, i galleriet.

Lite ljus i vinterkvällen!

• didis

Åh härligt!

Barnen är för stora för snölyktor (vilket är konstigt för JAG är inte för stor för snölyktor!) så det lyser inte i vår trädgård.

Vad är det för mutter om vintern jag hör här i tråden?? Nu är det ju riktig vinter med snö och allt! När det bara är grått och slask tycker itne jag heller att vintern är någon höjdare.

I år lider jag också av svår skidabstinens! Långa härliga skidbackar och glühwein... *suckar längtansfullt*

passionsblomman skrev 2009-02-25 19:04:26 följande:
    Nu har jag tänt snölyktan för er alla tanter1 Ni kan ju inte se det i verkligheten, hur fint det lyser för er, så jag la en bild-om än rätt kass, i galleriet. Lite ljus i vinterkvällen!
  • didis

Fast just karuseller känner jag att jag håller på att bli för stor för...

Senaste åren har det itne alls lockat lika mycket, konstigt nog. Bergodalbanor räcker gott men inget värre än Lisebergbanan och motsvarnde på Gröna Lund!

passionsblomman skrev 2009-02-25 19:20:02 följande:
    Jag tänker ALDRIG bli för stor för snölyktor! ...eller fyrverkerier...eller karusellerSå det så!
  • passionsblomman

Jag åker allt om det inte snurrar för mkt, för då mår jag illa.
    Åh, vad kul vi har hela familjen när vi är och åker!!!

didis skrev 2009-02-25 19:24:15 följande:
    Fast just karuseller känner jag att jag håller på att bli för stor för...Senaste åren har det itne alls lockat lika mycket, konstigt nog. Bergodalbanor räcker gott men inget värre än Lisebergbanan och motsvarnde på Gröna Lund!
  • Troll1

Vad "konstigt" det har blivit i tråden, känner inte igen mig.
    Jag kanske är för gammal?

• passionsblomman

Va? Vad är konstigt???

Troll1 skrev 2009-02-25 19:34:19 följande:
    Vad "konstigt" det har blivit i tråden, känner inte igen mig. Jag kanske är för gammal?
  • MulleNuh

Ja jag tänkte på det idag! Inte alls samma tråd längre!

Troll1 skrev 2009-02-25 19:34:19 följande:
    Vad "konstigt" det har blivit i tråden, känner inte igen mig. Jag kanske är för gammal?
  • Originalrosen

Tack för snölyktan - så fint! Ger mig inspiration, vill också bygga en snölykta!! Hoppas att snön varar till helgen så kanske det blir en lykta.

Svar på tråden Tantvarning 3