• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Åh, bantar du?

På mig var det tuttarna som krympte först, mycket sorgligt.

Synd att det skall vara så svårt att ha både platt mage och stora bröst

Men man kan ju ha vadderad bh, i sängkammaren blir man avslöjad som fuskare vare sig man har vaddbh eller silikonisar så det kvittar lika

passionsblomman skrev 2009-01-31 22:45:18 följande:
    Det är bara för att du levt på såna där shakes nu hela tiden! Då blir det ju för lite kvar av dig!
  • MulleNuh

Ja jag lyssnar på er och jag förstår er till 100%.

Det är inte formen jag bryr mig om. Det är proportionerna..

Jag är ju som ni vet LÅNG. Nästan 180 cm. Så jag vill bara se lagom ut.

Men nog om detta!!! Har lite kramp då jag nyss har masserat Micke. Det är riktig tjobbigt när man inte har en susning om vad man sysslar med!!

Vad har ni gjort ikväll??

• MulleNuh

Nejj jag bantar inte längre.. Har kört några snabba dieter efter att jag fick Bella..

didis skrev 2009-01-31 22:57:57 följande:
    Åh, bantar du?På mig var det tuttarna som krympte först, mycket sorgligt.Synd att det skall vara så svårt att ha både platt mage och stora bröst Men man kan ju ha vadderad bh, i sängkammaren blir man avslöjad som fuskare vare sig man har vaddbh eller silikonisar så det kvittar lika
  • passionsblomman

Jooo, du har ju gått ner massa centimetrar nu sa du ju!

Det är förjäkligt det där med proportioner, I know...
    På mig är magen bra mycket längre utanför än tuttarna, och går jag ner runt magen blir det fortfarande likadant, för tuttarna blir ju ännu mindre då! Värdelöst, men inte så himla viktigt när allt kommer omkring.

Vi har påbörjat lite av storstädning, varit i Bromma och käkat Sushi och lånat film.

Nu sover pojken och mannen jobar. BT-time!!!

MulleNuh skrev 2009-01-31 22:59:14 följande:
    Nejj jag bantar inte längre.. Har kört några snabba dieter efter att jag fick Bella..
  • MulleNuh

Ja du och jag ska ju syna varandra nästa vecka!!

passionsblomman skrev 2009-01-31 23:08:15 följande:
    Jooo, du har ju gått ner massa centimetrar nu sa du ju!Det är förjäkligt det där med proportioner, I know...På mig är magen bra mycket längre utanför än tuttarna, och går jag ner runt magen blir det fortfarande likadant, för tuttarna blir ju ännu mindre då! Värdelöst, men inte så himla viktigt när allt kommer omkring.Vi har påbörjat lite av storstädning, varit i Bromma och käkat Sushi och lånat film.Nu sover pojken och mannen jobar. BT-time!!!
  • didis
    passionsblomman skrev 2009-01-31 23:08:15 följande:
    Nu sover pojken och mannen jobar. BT-time!!!
    Och så har du städat idag! Då är man värd att sitta lite för sig själv och mysa.

Själv har jag haft en såsardag-inget vettigt har blivit gjort och jag har gått runt i mysbyxor hela dagen.

Så jag kan inte ens sitta här med gott samvete...
  • passionsblomman

Ja, jag är rädd!
    Nejdå, det ska bli roligt, men lite konstigt...

didis: vad sa du att man behövde? Samvete? Näää det har jag lagt i någon låda nånstans. det letar jag rätt på om det skulle behövas. Jag la det på ett bra ställe, vill jag minnas.

MulleNuh skrev 2009-01-31 23:13:23 följande:
    Ja du och jag ska ju syna varandra nästa vecka!!
  • MulleNuh

haha jaa jag vet! Superkonstigt!! Men jättekul!!

passionsblomman skrev 2009-01-31 23:25:12 följande:
    Ja, jag är rädd! Nejdå, det ska bli roligt, men lite konstigt...didis: vad sa du att man behövde? Samvete? Näää det har jag lagt i någon låda nånstans. det letar jag rätt på om det skulle behövas. Jag la det på ett bra ställe, vill jag minnas.
  • didis

Va´roligt - skall ni träffas!?

Kan ni inte diskutera ihop er om hur vi drar ihop lite fler tanter till en träff?

• MulleNuh

Business and "pleasure"..
    Och tolka nu inte pleasure som jag skulle tolka det!!

didis skrev 2009-01-31 23:28:32 följande:
    Va´roligt - skall ni träffas!?Kan ni inte diskutera ihop er om hur vi drar ihop lite fler tanter till en träff?
Svar på tråden Tantvarning 3