• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-30 22:49:34 följande:
    Kolla! Nu funkar gosbruden som hon ska igen!Vad har DU gjort hela dan Troll1?
    Jo, jag har varit på manikyr, fått helkroppsmassage och fikat på Nk med min väninna. Sedan tog vi taxi till....... Nä jag bara skojar! Jag har dammsugit, diskat, hämtat Lisa på dagis, lagat (mat ggr 2) osv...
  • passionsblomman

DÄR är du ju!!! Ja det är inte så JÄKLA muntert jämt!!!
    Vi har lipat lita av och till här lita till mans, eller tants, eller hur det nu blir.

Är det förresten tantvarning på att säga att man "blir på pickalurven"???
    Jag fick just det bestämda intrycket att så nog är fallet, när jag skrev det i gladtråden.

Diz skrev 2009-01-30 22:49:40 följande:
    Hej tanterna mina... Jag är ledsen att jag inte skriver så ofta till Er, men Livet tar så himlans mycket tid för tillfället. Vi brottas fortfarande med magsjuka av och till, minstingen vill ha mer uppmärksamhet, tvååringen har hamnat i tidig treårstrots, 8åringen är allmänt kaxig och nonchalant och 14åringen skiter i skolan. Själv är jag inne i en liten svacka, ni vet, "mammaledighetsblues"... Den där som infinner sig per automatik när man bor på vishan, inte har körkort och är fast i huset 24/7 i huuuur länge som helst. (gärna med magsjuka ungar så man inte ens kan gå till lekplatsen, som förövrigt inte är en lekplats utan en gungställning och en hög sand...) En bra nyhet kom iaf, dom ringde från jobbet och sa att jag kommer att få byta team, till något mer kund-inriktat. Inte så mycket tekniskt som innan. Jag har ingen problem med hårdvarusupport (vi har datasupport här i tråden också lillbruden ), men min främsta styrka är kundhanteringen, som jag nu förhoppningsvis kommer att kunna framhäva lite mer. På tal om porr förresten... Kan hända jag också ska sitta på kundsupport för en företag som tillhandahåller bilder på kvinnor (sparsamt klädda sådana ). Välkommen tillbaks mulle förresten! Det var något mer jag skulle svara på, men det kommer jag inte ihåg nu... Amningshjärna någon?
  • MulleNuh

asg!!!! hahahaha..

Troll1 skrev 2009-01-30 22:54:24 följande:
    Jo, jag har varit på manikyr, fått helkroppsmassage och fikat på Nk med min väninna. Sedan tog vi taxi till....... Nä jag bara skojar! Jag har dammsugit, diskat, hämtat Lisa på dagis, lagat (mat ggr 2) osv...
  • passionsblomman

ÅÅÅ, jag som blev så glad för din skull av början!

Du är VÄRD början istället vilken dag som helst i min bok! jag kan vara väninnan!

Jag svamlade nyss, det var i brysigomtråden jag var på pickalurven...

Troll1 skrev 2009-01-30 22:54:24 följande:
  • MulleNuh

´Nu är det en jävel som försöker få fram att jag har ett företag som jag gör reklam för!!!

Va fan är detta?!?!? Är det några som är ute efter mig eller???

• passionsblomman

Nämen vad säger du NU då!

var var ?

MulleNuh skrev 2009-01-30 22:59:22 följande:
    ´Nu är det en jävel som försöker få fram att jag har ett företag som jag gör reklam för!!!Va fan är detta?!?!? Är det några som är ute efter mig eller???
  • tonårsmorsa

Nu får de väl ändå ta och ge sig.

MulleNuh skrev 2009-01-30 22:59:22 följande:
    ´Nu är det en jävel som försöker få fram att jag har ett företag som jag gör reklam för!!!Va fan är detta?!?!? Är det några som är ute efter mig eller???
  • Diz

What? Where? Vi försvarar dig Mulle! *tar fram paraply och laddar handväskan med tegelsten*

Trollet du har ju haft samma typ av dag som jag!
    Jag har fyllt diskmaskinen, tvättmaskinen, gett ungarna mat, bytit en bunte blöjor, städat vardagsrummet, matsalen och lite i köket. Dessutom städat ett ton leksaker och sopat ihop 237492780987 pappersbitar från tvååringens "klippatron" igår. Och allt det innan lunch!

Blomman: förlåt förlåt förlåt för mitt hastiga försvinnande
    Nu e jag tillbaks, även om det är en liten snabbis mest. Jag har inte lyxen att hinna med så mycket BT nuförtiden.
    inboxen måste dock vänta tills imorgon
    Förövrigt: "Pickalurven" e la inte värre än "sjuttsingen"

• Im yours

Jag träffade några brandmän på en Helsinkikryssning, som påstod att de var sångare. Jag sa skulle tro det. Då jag återkom till hemmet visade det sig att jag som inte kollar tv. Som vanligt missat melodifestivals- maskeraden, och detta.

Men lika glad är jag för det

Nattinatt

Svar på tråden Tantvarning 3