• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • gosbruden

Såg att mina tidigare inlägg är lite mer normala nu så jag gör väl ett nytt försök..
    Om ni tycker att det klippet är roligt ska ni se det där han testar trendiga kläder.. blir aldrig tråkigt tycker jag.

• Troll1

passionsblomman skrev 2009-01-30 23:24:49 följande:
    Klart jag vågar! Hur långt är det förresten mellan Trollhättan och Gbg?Det är där den där kenneln med de fina valparna finns!

Ca 8 mil. Det är en del vägbyggen så för mannen tog det en timme att åka hem från Trollywood idag.

• passionsblomman

Nämen vad fasen! Nu ser det ju ut sådär igen???

gosbruden skrev 2009-01-30 23:32:38 följande:
    Såg att mina tidigare inlägg är lite mer normala nu så jag gör väl ett nytt försök..Om ni tycker att det klippet är roligt ska ni se det där han testar trendiga kläder.. blir aldrig tråkigt tycker jag.
  • passionsblomman

Ja, då var det ungefär som jag trodde!

Då kan man ju hälsa på dig och hundvalparna i samma veva om man vill...

Troll1 skrev 2009-01-30 23:32:49 följande:

Ca 8 mil. Det är en del vägbyggen så för mannen tog det en timme att åka hem från Trollywood idag.
  • Diz

Oh! Jag vill också träffa er ju!

Jag e ju en sån där "gamer" (passar bra med "tant" eller hur? )
    och träffade karln min via ett counterstrike community. Ovan nämda community anordnade en gång i halvåret ett "DreamKrök", vilket är ungefär vad det låter som. En bunte socialt-hungrande och sprit-törstande datanördar som super huvudet av sig i en helg. (något som jag naturligtvis aaaaaaldrig gjorde ) Träffen jag träffade karln min på var jag enda singeltjejen tillsammans med 5 andra tjejer och 70+ killar.

Iaf, tanken bakom är god. Man hittar ett ställe som är någorlunda centralt jämfört med majoriteten av Tanterna, bokar stugan, skyfflar in tanter, massa posters, fika och rom och så har man skitskoj! Är det fint väder kan man spela boule (brännboll känns nog så hurtigt för oss tanter ). Oavsett så har jag alltid haft skitkul! Vi kan ha workshops för tusan! Blomman kan lära oss bukettbindning, vi kan ha någon som fixar en tårtkurs, komplett med tandläkarens råd , vi kan prata allt mellan himmel och jord. Åååååh! Det hade varit sååå skoj!

• passionsblomman

Hihi! Ja DET vore nå´t!
    Då får jag nog köpa inkontinensskydd, för gör vi det där kommer jag att skratta tills jag pinkar på mig!

Tycker ni inte att det är lite raklamvarning på att ha sitt fulla namn och dessutom bild ute som signatur när ens jobb är att man viger borgerligt?
    Just wondering? Eller får man det?

www.brollopstorget.se/Forum-1-68/m3194785.html

• Troll1

Passions: Nej, det får man säkert inte. Det finns ett par fotografer också som också skriver i sin pres vad de jobar med.
    Hrm, host harkel....

• Troll1

....också också också..... Senil tant här.

Godnatt alla sköna tanter!

Svar på tråden Tantvarning 3