• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

hade detta inte varit ett öppet forum så hade jag berättat om 2 skådisar jag dejtat! haha.. Fy!

• gosbruden

mmm.. brandmän! På jobbet har vi brandsyn och brandutbildning med jämna mellanrum.

Ibland var det svårt att hålla fokus på infon man får..

• passionsblomman

Om du säger brandmännen i Nilecity nu så garvar jag tills jag dör!

MulleNuh skrev 2009-01-30 22:33:00 följande:
    hade detta inte varit ett öppet forum så hade jag berättat om 2 skådisar jag dejtat! haha.. Fy!
  • gosbruden

NEJ! Nu ger jag upp här på BT för idag, tog bort bilden men inläggen blir alltför konstiga. Har skrivit till en moderator och får la se om jag får någon hjälp! Säger godnatt till tanterna!

• MulleNuh

hahaha! Näää..
    Men PERCY!!! (näääää)

passionsblomman skrev 2009-01-30 22:34:39 följande:
    Om du säger brandmännen i Nilecity nu så garvar jag tills jag dör!
  • passionsblomman

En kompis till mig kom cyklande och fick syn på en brandbil med brandmän ståendes utanför som vinkade och hon vinkade tillbaka....

...och blev så till sig i tarorna att hon cyklade rakt in i snurrdörrarna till ett av stadens finare hotell!

• Troll1
    passionsblomman skrev 2009-01-30 22:42:04 följande:
    En kompis till mig kom cyklande och fick syn på en brandbil med brandmän ståendes utanför som vinkade och hon vinkade tillbaka.......och blev så till sig i tarorna att hon cyklade rakt in i snurrdörrarna till ett av stadens finare hotell!
    Hahhaahah! Det var riktigt roligt!!
    Den synen var inte svår att fram mana. Ibland är det en fördel att ha mediterat en del.... *s*
  • Diz

Hej tanterna mina...

Jag är ledsen att jag inte skriver så ofta till Er, men Livet tar så himlans mycket tid för tillfället. Vi brottas fortfarande med magsjuka av och till, minstingen vill ha mer uppmärksamhet, tvååringen har hamnat i tidig treårstrots, 8åringen är allmänt kaxig och nonchalant och 14åringen skiter i skolan.

Själv är jag inne i en liten svacka, ni vet, "mammaledighetsblues"... Den där som infinner sig per automatik när man bor på vishan, inte har körkort och är fast i huset 24/7 i huuuur länge som helst. (gärna med magsjuka ungar så man inte ens kan gå till lekplatsen, som förövrigt inte är en lekplats utan en gungställning och en hög sand...)

En bra nyhet kom iaf, dom ringde från jobbet och sa att jag kommer att få byta team, till något mer kund-inriktat. Inte så mycket tekniskt som innan. Jag har ingen problem med hårdvarusupport (vi har datasupport här i tråden också lillbruden ), men min främsta styrka är kundhanteringen, som jag nu förhoppningsvis kommer att kunna framhäva lite mer. På tal om porr förresten... Kan hända jag också ska sitta på kundsupport för en företag som tillhandahåller bilder på kvinnor (sparsamt klädda sådana ).

Välkommen tillbaks mulle förresten!

Det var något mer jag skulle svara på, men det kommer jag inte ihåg nu... Amningshjärna någon?

Svar på tråden Tantvarning 3