Hej tanterna mina...
Jag är ledsen att jag inte skriver så ofta till Er, men Livet tar så himlans mycket tid för tillfället. Vi brottas fortfarande med magsjuka av och till, minstingen vill ha mer uppmärksamhet, tvååringen har hamnat i tidig treårstrots, 8åringen är allmänt kaxig och nonchalant och 14åringen skiter i skolan.
Själv är jag inne i en liten svacka, ni vet, "mammaledighetsblues"... Den där som infinner sig per automatik när man bor på vishan, inte har körkort och är fast i huset 24/7 i huuuur länge som helst. (gärna med magsjuka ungar så man inte ens kan gå till lekplatsen, som förövrigt inte är en lekplats utan en gungställning och en hög sand...)
En bra nyhet kom iaf, dom ringde från jobbet och sa att jag kommer att få byta team, till något mer kund-inriktat. Inte så mycket tekniskt som innan. Jag har ingen problem med hårdvarusupport (vi har datasupport här i tråden också lillbruden
), men min främsta styrka är kundhanteringen, som jag nu förhoppningsvis kommer att kunna framhäva lite mer. På tal om porr förresten... Kan hända jag också ska sitta på kundsupport för en företag som tillhandahåller bilder på kvinnor (sparsamt klädda sådana
).
Välkommen tillbaks mulle förresten!
Det var något mer jag skulle svara på, men det kommer jag inte ihåg nu... Amningshjärna någon?