• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • didis

Å se´n passionsblomman är det faktiskt skillnad på sockervadd och vanligt socker!

Sockervadden kan ju inte vara skadlig, den bara försvinner ju i munnen??

• passionsblomman

Ta en banan, det har jag hämtat!

Vill ni se nåt ganska roligt kan ni titta i min hundtråd, på Molsons bilder på hennes hundar! Särskilt den som ramlat i vattnet!

didis skrev 2009-01-30 13:28:08 följande:
    Fast vet ni om att choklad kan vara BRA för tänderna??Det gäller visserligen en liten bit mörk choklad som man tar efter måltiden men ändå!Scweizernöt gills visserligen inte men det är MYCKET godare än trist mörk choklad så jag tar bara till mig halva budskpet och äter glatt Nu BORDE jag gå och äta lunch för jag är ganska hungrig men känner jag mig själv rätt kommer jag sitta här ett tag...
  • MulleNuh

haha..
    Jag är såååååååååå arg!!!!!! Ja först för detta här på bt, och sen för att jag hamnade i bråk med en haggjävel i tvättstugan!!!

Själv då??

• passionsblomman

Nej men MULLE!!! Vad är det för en dag du har!?!
    Vad gjorde den dumma dumma häxan då???

Jag har det bra, käkar chips och letar efter alla tanterna...

MulleNuh skrev 2009-01-30 19:49:11 följande:
    haha..Jag är såååååååååå arg!!!!!! Ja först för detta här på bt, och sen för att jag hamnade i bråk med en haggjävel i tvättstugan!!!Själv då??
  • MulleNuh

Här har vi ENDAST 2 timmar vi kan tvätta på när vi bokar. Jag kommer ner ca 19.10. Vi hade bokat 19-21.
    Då står haggan där och har prackat in tvätt i mina maskiner och VÄGRAR ta ut dom!!!!!!!!!!!!!

Jag blir vansinnig och står och höjer rösten ordentligt (riktigt stol över att jag fick sånt mod) men så spelar hon dum och förstår inte ALLS någon svenska!!

Så jag sliter ut dyngblöt tvätt och slänger ner i en tvättvagn!!!

• passionsblomman

Ha ha! Jag tror hon ska vara glad att hon inte också hamnade i tvättvagnen!

Och du med, apropå poliser... hihi

Jaha! Inte en tant i sikte förutom vi eller vad är detta?

MulleNuh skrev 2009-01-30 19:52:56 följande:
    Här har vi ENDAST 2 timmar vi kan tvätta på när vi bokar. Jag kommer ner ca 19.10. Vi hade bokat 19-21.Då står haggan där och har prackat in tvätt i mina maskiner och VÄGRAR ta ut dom!!!!!!!!!!!!! Jag blir vansinnig och står och höjer rösten ordentligt (riktigt stol över att jag fick sånt mod) men så spelar hon dum och förstår inte ALLS någon svenska!!Så jag sliter ut dyngblöt tvätt och slänger ner i en tvättvagn!!!
  • MulleNuh

Dom vågade sig kanske ut bara när jag var borta!!
    Och nu tänker dom: ohh neej.. Mulle is back! Lets get out of here!

passionsblomman skrev 2009-01-30 19:55:48 följande:
    Ha ha! Jag tror hon ska vara glad att hon inte också hamnade i tvättvagnen! Och du med, apropå poliser... hihiJaha! Inte en tant i sikte förutom vi eller vad är detta?
Svar på tråden Tantvarning 3