• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Im yours

Hej alla tanter.

Oj, Mulle vilken pärs. Funderade ett tag på juristhjälp till dig Holy Moses, vilken soppa! På tal om diverse satkärringar i tvättstugor, som inte kan tala svenska. Helt plötsligt been there, done that. Jag gjorde exakt samma sak som du, samt visade hela familjen vägen ut ur lokalerna. Sabla nått

Didis; Vad skönt att tjejen kom till rätta.

Föresten jag vill oxå ha ett meddelande, så det så Komsi, komsi här finns whiskey, Bailys, och två flarror vitt.

Passionsblomman; Dessutom har jag färska tulpaner på köksbordet. Hör, o häpna de är 5 dagar gamla, ser forf strålande friska ut, inte minsta lilla rynka. Jag byter vatten, o ger dem nya snitt så de kan intaga det kalla vattnet. Dessutom står på ett svalt ställe. Om jag är STOLT, ja det är jag.

• passionsblomman

Duktig tjej!

Bailys! Ja tack, jag är inte den som är knusslig!

Gosbruden, vad gör du??? Det var ena konstiga krumelurer på inläggen?

Det kan vara trevligt i tvättstugor också! En gång träffade jag en brandman som visade sig bo ett par trappor upp. Han bjöd upp mig på fika!
    Jag var modig, så jag sa ja!

Im yours skrev 2009-01-30 21:41:56 följande:

Hej alla tanter.Oj, Mulle vilken pärs. Funderade ett tag på juristhjälp till dig Holy Moses, vilken soppa! På tal om diverse satkärringar i tvättstugor, som inte kan tala svenska. Helt plötsligt been there, done that. Jag gjorde exakt samma sak som du, samt visade hela familjen vägen ut ur lokalerna. Sabla nått Didis; Vad skönt att tjejen kom till rätta. Föresten jag vill oxå ha ett meddelande, så det så Komsi, komsi här finns whiskey, Bailys, och två flarror vitt.Passionsblomman; Dessutom har jag färska tulpaner på köksbordet. Hör, o häpna de är 5 dagar gamla, ser forf strålande friska ut, inte minsta lilla rynka. Jag byter vatten, o ger dem nya snitt så de kan intaga det kalla vattnet. Dessutom står på ett svalt ställe. Om jag är STOLT, ja det är jag.
  • gosbruden

Ja, jag vet inte vad jag gör. Det är kanske mitt pepsirus som påverkar förmågan att skrva inlägg haha. Nej jag skriver bara som vanligt men konstigt blev det!

• passionsblomman

Har sett det där hända ngn gång förut... har för mig att den personen fick rådet att prova att ta bort bilden från presentationen... kanske testa det?

• Im yours

Varsågod blomman Brandmän, tja inte illa........ kanske

• MulleNuh

Jag har fått ha på mig en brandmans"dräkt" och glidit ner för pålen!

• passionsblomman

Nä, fast han fick stå åt sidan för en annan sedan. men det är inte varje dag man blir bjuden till någon sådär i tvättstugan!

Im yours skrev 2009-01-30 22:16:11 följande:

Varsågod blomman Brandmän, tja inte illa........ kanske
  • Originalrosen

Jag dejtade en brandman för många år sedan. Jamen! Vilket ögongodis - både han och alla hans kollegor.

• passionsblomman

Du ska då alltid vara värst!!! Det var ju bra att du hade kläder när du var på den där pålen...

MulleNuh skrev 2009-01-30 22:17:53 följande:
    Jag har fått ha på mig en brandmans"dräkt" och glidit ner för pålen!
Svar på tråden Tantvarning 3