• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • BlygBrud
    MulleNuh skrev 2009-01-30 23:04:25 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m3189746.htmlÄh vet inte vad hon försöker få fram med sitt inlägg!
    Tror du överreagerar...
    eller..Äh...enklare och trevligare om vi tolkar det så positivt som möjligt.

Se det som så...de som har lokalen ser ju inte alls otrevliga ut. Så ta det som en komplimang istället.
  • MulleNuh

haha.. Dom är supertrevliga där.. Vi ska ha vår bröllopsfest hos dom iaf!

Ja jag kanske överreagerar.. Jag är galen sen det som var igår!

BlygBrud skrev 2009-01-30 23:13:32 följande:
    Tror du överreagerar...eller..Äh...enklare och trevligare om vi tolkar det så positivt som möjligt. Se det som så...de som har lokalen ser ju inte alls otrevliga ut. Så ta det som en komplimang istället.
  • passionsblomman

Nej men jag som vispar grädde till Irishen nu! Alldeles på riktigt!

Det där var förresten riktigt roligt...

Im yours skrev 2009-01-30 23:11:02 följande:

Jag träffade några brandmän på en Helsinkikryssning, som påstod att de var sångare. Jag sa skulle tro det. Då jag återkom till hemmet visade det sig att jag som inte kollar tv. Som vanligt missat melodifestivals- maskeraden, och detta.se.youtube.com/watchMen lika glad är jag för det Nattinatt
  • MulleNuh

Jag sitter och äter på Caram car carmabola?!?!?

Ja den där gula stjärnfrukten!!
    Fast jag måste sluta vara så nyttig nu.. Mätte magen i morse och den har tappat en massa centimetrar nu!! Måste ju sy in min brudklänning!!

• passionsblomman

Och där hoppade Blyga bruden fram...

DU! Nu när du snart gift dig, kommer du att bli oblygare då?

BlygBrud skrev 2009-01-30 23:13:32 följande:
    Tror du överreagerar...eller..Äh...enklare och trevligare om vi tolkar det så positivt som möjligt. Se det som så...de som har lokalen ser ju inte alls otrevliga ut. Så ta det som en komplimang istället.
  • Troll1

Im yours skrev 2009-01-30 23:11:02 följande:
    Jag träffade några brandmän på en Helsinkikryssning, som påstod att de var sångare. Jag sa skulle tro det. Då jag återkom till hemmet visade det sig att jag som inte kollar tv. Som vanligt missat melodifestivals- maskeraden, och detta.se.youtube.com/watchMen lika glad är jag för det Nattinatt

Heheheeehe! Det var riktigt roligt.

Tack Passionsblomman! {#lang_emotions_flower} Jag bjuder gärna på en fika på NK om du vågar dig hit ner ngn gång. *Hoppas*

• passionsblomman
    Troll1 skrev 2009-01-30 23:21:03 följande:

Heheheeehe! Det var riktigt roligt. Tack Passionsblomman!  Jag bjuder gärna på en fika på NK om du vågar dig hit ner ngn gång. *Hoppas*
    Klart jag vågar! Hur långt är det förresten mellan Trollhättan och Gbg?

Det är där den där kenneln med de fina valparna finns!
Svar på tråden Tantvarning 3