• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

Hörrni, jag behöver lite hjälp.

Idag har jag insett att jag kommit in i en 30-årskris!!!
    Hade ni såna??

• didis

När jag var 27 hade jag en riktig kris och kände att hjälp nu tar livet slut

Det kan nog vara bra att fundera över vad man genomfört i livet och vad man vill hinna med. Och kanske göra upp en tidsplan. Inte helt fel att ha "livsavstämning" med sig själv emellanåt

MulleNuh skrev 2009-01-31 22:24:02 följande:
    Hörrni, jag behöver lite hjälp.Idag har jag insett att jag kommit in i en 30-årskris!!! Hade ni såna??
  • MulleNuh

Jo du har så rätt..

Anledningen till att jag tror det är en kris är att jag nu helt plötsligt kommit på att jag MÅSTE ha långt, fint hår och så måste jag operera mina tuttar!! Varför då??

Jag har i alla år accepterat mina små brön.. Men inte nu längre!

• passionsblomman

Äh, jag bryter ihop och går vidare lite här och där istället...

Ge f*n i dina nassar! De förtjänar att uppskattas som de är, det är jag mer än säker på!

• MulleNuh

haha nassar..
    Äh dom är inge skojiga alls..

passionsblomman skrev 2009-01-31 22:34:11 följande:
    Äh, jag bryter ihop och går vidare lite här och där istället... Ge f*n i dina nassar! De förtjänar att uppskattas som de är, det är jag mer än säker på!
  • passionsblomman

Roligt och roligt...grisar ´sa inte ha roligt, det har Emils pappa sagt...

Nej men vad tusan! De funkar väl eller? Nå, dåså!
    Jag hör att vi får tala förstånd lite här framöver!!!

MulleNuh skrev 2009-01-31 22:35:17 följande:
    haha nassar.. Äh dom är inge skojiga alls..
  • MulleNuh

Nä dom fyller ingen funktion längre!!
    O inte fyller dom ens min bh!

passionsblomman skrev 2009-01-31 22:40:01 följande:
    Roligt och roligt...grisar ´sa inte ha roligt, det har Emils pappa sagt...Nej men vad tusan! De funkar väl eller? Nå, dåså!Jag hör att vi får tala förstånd lite här framöver!!!
  • passionsblomman

Det är bara för att du levt på såna där shakes nu hela tiden! Då blir det ju för lite kvar av dig!

MulleNuh skrev 2009-01-31 22:43:07 följande:
    Nä dom fyller ingen funktion längre!! O inte fyller dom ens min bh!
  • didis

Klart de fyller en funktion!

Inte ser kroppen ut som när jag var yngre (eller ens 30!) och ibalnd har jag haft svårt att acceptera den. Men ju mer jag accepterar att så här ser den ut, desto snyggare blir jag, inte bara i mina ögon och också i andras.

Och nu kan jag titta på dotterna bröst och tänka - sådär snygga var mina också en gång i tiden - innan hon o brorsan kom och förstörde dem!!

Men ärligt, snygga bröst eller ej, inte skulle jag vilja bli 30 igen. Varje tid har sin charm och livet blir bara bättre o bättre!!

MulleNuh skrev 2009-01-31 22:43:07 följande:
    Nä dom fyller ingen funktion längre!! O inte fyller dom ens min bh!
  • passionsblomman

Lyssna på tant didis nu Mulle! Hon är klok som en bok och talar alldeles sanning!

Var lite snäll mot dig själv! Sådär skulle du ju aldrig säga till nån annan eller tycka eller hur?

didis skrev 2009-01-31 22:48:42 följande:
    Klart de fyller en funktion!Inte ser kroppen ut som när jag var yngre (eller ens 30!) och ibalnd har jag haft svårt att acceptera den. Men ju mer jag accepterar att så här ser den ut, desto snyggare blir jag, inte bara i mina ögon och också i andras.Och nu kan jag titta på dotterna bröst och tänka - sådär snygga var mina också en gång i tiden - innan hon o brorsan kom och förstörde dem!! Men ärligt, snygga bröst eller ej, inte skulle jag vilja bli 30 igen. Varje tid har sin charm och livet blir bara bättre o bättre!!
Svar på tråden Tantvarning 3