• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Min yngsta bröt armen när han var 4 år. Armen låg nästan 90grader fel så då var de tvugna att söva honom för att dra den rätt (hade han varit äldre hade de kunnat göra det under lokalbedövning). Jag var med när han sövdes och det var fruktansvärt. Läkarna höll ner honom och höll fast masken över ansiktet och han skrek "Hjälp, jag dör". Fy, säger jag bara. Det är ett övergrepp som barnet bär med sig resten av livet. Inte sjutton skulle jag utsätta mitt barn för det om det inte var nödvändigt.

passionsblomman skrev 2009-02-01 12:47:16 följande:
    Ja usch ja! Min son opererade de bort halsmandlar och polyp på i höstas, och då sövdes han ju. Det är skitläskigt att se dem bli helt slappa och försvinna iväg sådär och det känns inte bra förrän de vaknat igen.
  • Panzerfaust

Det sjukaste är väl isf att gud är ateist, hur kommer man runt den på något filosofiskt sätt?

Superball förstår jag fortfarande inte, är det Superbowl som menas? är det idag? vilka spelar?

• passionsblomman

Å vad det sliter i ett mammahjärta med såna där stunder! Huga!

Apropå Mammor, såg ni i förmiddags på Tv4 de drär som hade 8 barn respektive 10 barn??? Vilket arbete!
    *försöker leva mig in i det familjelivet*

tonårsmorsa skrev 2009-02-01 12:52:29 följande:
    Min yngsta bröt armen när han var 4 år. Armen låg nästan 90grader fel så då var de tvugna att söva honom för att dra den rätt (hade han varit äldre hade de kunnat göra det under lokalbedövning). Jag var med när han sövdes och det var fruktansvärt. Läkarna höll ner honom och höll fast masken över ansiktet och han skrek "Hjälp, jag dör". Fy, säger jag bara. Det är ett övergrepp som barnet bär med sig resten av livet. Inte sjutton skulle jag utsätta mitt barn för det om det inte var nödvändigt.
  • MulleNuh

Yo yo!! Wazzuuuuup!!

Här har vi STORSTÄDAT hela dagen. Ja, sedan kl 6,30 iaf.
    Kommer hit 2 tjejer som ev ska hyra lägenheten när vi flyttar..

• tonårsmorsa

Panzerfaust:
    Jag tror du förklarat krig i en viss tråd

• tonårsmorsa

Det räcker mer än väl med två tonåringar

passionsblomman skrev 2009-02-01 12:59:11 följande:
    Å vad det sliter i ett mammahjärta med såna där stunder! Huga!Apropå Mammor, såg ni i förmiddags på Tv4 de drär som hade 8 barn respektive 10 barn??? Vilket arbete!*försöker leva mig in i det familjelivet*
  • Panzerfaust
    tonårsmorsa skrev 2009-02-01 13:00:52 följande:
    Panzerfaust:Jag tror du förklarat krig i en viss tråd
    Jasså? så det kan bli...
  • tonårsmorsa

Fast de kom visst av sig helt!

Panzerfaust skrev 2009-02-01 13:05:07 följande:
    Jasså? så det kan bli...
  • passionsblomman

Ja det blir en svår nöt att knäcka...

Men du får scrolla upp lite här nu, Superball-bowl är utrett och förklarat!

Panzerfaust skrev 2009-02-01 12:57:44 följande:
    Det sjukaste är väl isf att gud är ateist, hur kommer man runt den på något filosofiskt sätt?Superball förstår jag fortfarande inte, är det Superbowl som menas? är det idag? vilka spelar?
  • Panzerfaust
    tonårsmorsa skrev 2009-02-01 13:06:56 följande:
    Fast de kom visst av sig helt!
    Vad!? lämnar de walk over? fan då får jag väl återgå till arbetet då
Svar på tråden Tantvarning 3