• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Twixiee

Va? Är du säker?
    Då såg inte alls ut som kallor, min bäbis (kallan) i badrummet blommar igen *ohoo*

Efter att ha studerat bilden noga så såg jag tulpanerna faktiskt Tack Tack!

• passionsblomman

Jag är så säker så säker!

(Finns lite olika former och varianter av Kallor.)

Twixiee skrev 2009-02-01 16:26:15 följande:
    Va? Är du säker? Då såg inte alls ut som kallor, min bäbis (kallan) i badrummet blommar igen *ohoo* Efter att ha studerat bilden noga så såg jag tulpanerna faktiskt Tack Tack!
  • Twixiee

Ja, jag såg det Jättefina bilder på kallorna i ditt bildgalleri.
    Kan man ha kallor på bröllop i juni?

• passionsblomman

Kallor kan man ha året runt.

Twixiee skrev 2009-02-01 16:36:31 följande:
    Ja, jag såg det Jättefina bilder på kallorna i ditt bildgalleri. Kan man ha kallor på bröllop i juni?
  • BlygBrud
    passionsblomman skrev 2009-02-01 16:39:19 följande:
    Kallor kan man ha året runt.
    *hostar lite diskret* är kallor sådana där som ser ut som små "Vaser" på skaft??? *rodnar över min okunskap*
  • passionsblomman

Perfekt beskrivning!

Så ser de ut ju!

Hello darling! Hur går bröllopandet?

BlygBrud skrev 2009-02-01 17:16:51 följande:
    *hostar lite diskret* är kallor sådana där som ser ut som små "Vaser" på skaft??? *rodnar över min okunskap*
  • Troll1

Heloise skrev 2009-02-01 14:22:26 följande:
    Hahahahaha du är härlig Troll!Nää det blir inte så mkt bröllopssnack har liksom aldrig varit mkt prat om sådant( vi är både på det klara med hans roll, dyka upp, se snygg ut, säga ja och vara glad ) däremot vilda diskussioner om allt annat.Fast ärligt talat skulle jag inte vilja ha det på ngt annat sätt, det är kul med någon som utmanar mig. Vissa åsikter delar vi, vissa delar vi inte alls och då blir diskussionerna därefter haha. Men jag kan lova en sak, det är aldrig tråkigt hemma hos oss

Jag tycker "kåt, glad & tacksam" även passar in i sammanhanget. Kanske ngt att skriva in i era löften? Nähä, kanske inte det nä...
    Nä, det är inte så tråkigt hos oss heller, inte med våra temperament. Fast jag ska ärligt säga att jag är glad att jag emellanåt kan härja här fritt utan mannens "inblick".

Jaså, det FINNS debatttrådar? Jaja ok dådå.

• passionsblomman

Jag säger det igen: Trollet, mitt liv har blivit roligare sedan du blev en del av det!

Troll1 skrev 2009-02-01 18:00:50 följande:

Jag tycker "kåt, glad & tacksam" även passar in i sammanhanget. Kanske ngt att skriva in i era löften? Nähä, kanske inte det nä... Nä, det är inte så tråkigt hos oss heller, inte med våra temperament. Fast jag ska ärligt säga att jag är glad att jag emellanåt kan härja här fritt utan mannens "inblick". Jaså, det FINNS debatttrådar? Jaja ok dådå.
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-01 18:03:01 följande:
    Jag säger det igen: Trollet, mitt liv har blivit roligare sedan du blev en del av det!

Åh, mahn tahckar!

Svar på tråden Tantvarning 3