• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Misstänkte det

MulleNuh skrev 2009-02-01 19:04:49 följande:
    Äh! Tror och hoppas han är nöjd iaf.. (har hänt några fler ggr än 2 faktiskt..)
  • BlygBrud
    MulleNuh skrev 2009-02-01 18:58:57 följande:
    Nej för sjutton! Är du galen kvinna?!? 2 ggr is more than enough!
    Håller fullständigt med!!!
    2ggr per dag räcker fullständigt!!! *nickar förnumstigt och sippar lite på kaffet"
  • BlygBrud
    tonårsmorsa skrev 2009-02-01 18:58:44 följande:
    Blygbrud:Men då har ni fått en väl genomtänkt bordsplacering vid honnörsbordet i alla fall.
    Japp!

Få se nu...bru + brudgum. Brudens föräldrar + brudgummens föräldrar.... *torkar svetten ur pannan*
  • MulleNuh

nej men oj oj.. Det går inte.. Va fan jag har annat att göra½

BlygBrud skrev 2009-02-01 19:20:12 följande:
    Håller fullständigt med!!!2ggr per dag räcker fullständigt!!! *nickar förnumstigt och sippar lite på kaffet"
  • BlygBrud
    MulleNuh skrev 2009-02-01 19:24:16 följande:
    Precis!

Så, ta en kaka nu och drick lite kaffe.
    Har precis bakat små små semlor. Ungefär storlek golfboll. Jättegoda om jag får säga det själv. Och eftersom de är så små så får det inte plats några kalorier i dem...
  • MulleNuh

Jaa jag har faktiskt precis gjort vaniljsås som står i kylen. Blåbärsmuffinspajen står också redo tills barnen somnat!!

BlygBrud skrev 2009-02-01 19:26:24 följande:
    Precis! Så, ta en kaka nu och drick lite kaffe.Har precis bakat små små semlor. Ungefär storlek golfboll. Jättegoda om jag får säga det själv. Och eftersom de är så små så får det inte plats några kalorier i dem...
  • passionsblomman

Nåja, ibland går det ganska fort. Som Baghera sa.

MulleNuh skrev 2009-02-01 19:24:16 följande:
  • passionsblomman

ÅÅÅÅ vad roligt!!! Detta föder lite frågor angående min nya tråd om manligt och kvinnligt ...

BlygBrud skrev 2009-02-01 18:53:15 följande:
    Jag behöver choklaaaaaaad!!! 13 dagar kvar...behöver jag säga mer?????? Fast det finns ljusglimtar... Satt hela kvällen i går och svor över bordplaceringen. "käre" m2b har ju, när jag uttryckt lite oro inför just bordplaceringen nonchalant sagt att "det gör man ju på en kvart"..... så i morse, vid frukosten, tog er kära Tant och gav m2b gästlistan och en skiss över borden, och bad honom göra "ett utkast" till bordplacering, så att vi kunde jämföra sedan och se om vi placerat våra gäster olika. För en timme sedan kom det en mycket muttrig m2b och meddelade att "han gav upp". De enda han lyckats placera ut var de 6 platserna vid honnörsbordet....
  • MulleNuh

Nu går jag o lägger mig.. Go natt!!

• Originalrosen

Nya tråd? *kikar ivrigt - men behöver tips och var...vaaar...VAR?*

Svar på tråden Tantvarning 3