• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

haha.. Hela bt-ligan!! Borde klara mig ganska bra på dessa patienter!
    Är dom riktigt duktiga så kan jag måla en tavla till alla efteråt.

Troll1 skrev 2009-02-02 10:51:40 följande:

Åh, milde tid! Nu fick jag ilningar här.... Ghahhaahahahaa! Har ju prexis varit o lagat hos tandis. Vill inte, vill inte!Kan du inte ta Heloises man Pansarnäven eller Hammerman1? Fjosok ställer säkert upp, kanske även MC och B om du har tur.
  • MulleNuh

Köp på typ guldfynd. Finns ett jättebra medel man stoppar ner smyckena i! Som en liten korg.. Blir rent ÖEVRALLT,

Troll1 skrev 2009-02-02 10:53:49 följande:
    Vill ha tipsMin ring har 11 infattade stenar. Jag har den nästan alltid på mig. Ofta luktar den disktrasa även om jag gör rent den ofta . När jag tar handsprit på den så luktar den mäsk. Sant!  Hur ska man göra rent den ordentlig? Gammal tandborste??
  • Troll1

Ahaaa! Inte det där silverputset hoppas jag bara.
    Tack för tips!

• MulleNuh

Nej.. Jag jobbade på guldfynd förut.. La mina grejer där hela tiden.. Blev så rent o fint!

Troll1 skrev 2009-02-02 10:57:56 följande:
    Ahaaa! Inte det där silverputset hoppas jag bara.Tack för tips!
  • Soldemor

Tack Lilla brude och troll 1! Ni har så rätt, blir bara så negativ när jag tänker för mycket! Det här är en Skåning till!
    Och eftersom jag nästan är legitimerad tant, så får fyrbeningarna vara våra barn. Och de är vårt allt, är därför lite brydd hur det blir med älsklingsskogen och kattvakter och kattkompisar om vi måste flytta! Men nu skall jag inte tänka på det utan vara glad och positiv och frossa i alla dop som jag har framför mig! Alla mysiga bebisar jag får lukta på och hålla i! Så myyysigt!

• Troll1

Soldemor: Man får lov att oroa sig och fundera. Ibland är det bra att se ur olika perspektiv.
    Apropå tant. Jag är 41 och har barn som är 21 (snart 22) år, 10 år och en på 19 månader. Mannen vill ha en till... Han är pappa till den minsta. Ojoj! Man vet aldrig...

• Soldemor

Lycka till, Troll1, jag har hunnit bli typ 4 år äldre och kan inte få fler barn! Men då är det ju bra med andras!

• MulleNuh
    Troll1 skrev 2009-02-02 11:40:50 följande:
    Soldemor: Man får lov att oroa sig och fundera. Ibland är det bra att se ur olika perspektiv. Apropå tant. Jag är 41 och har barn som är 21 (snart 22) år, 10 år och en på 19 månader. Mannen vill ha en till... Han är pappa till den minsta. Ojoj! Man vet aldrig...
  • Troll1

MulleNuh skrev 2009-02-02 11:44:24 följande:

Vaddå ?

Svar på tråden Tantvarning 3