• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • BlygBrud
    passionsblomman skrev 2009-02-02 17:14:11 följande:
    Mitt barn kom hem idag med. Jag får ta och köpa tulpaner till grannen......varje vecka resten av deras liv eller nåt.
    åååååå älskar tulpaner!!! Kan inte jag bo granne med dig????
    Förresten??? kan man ha tulpaner i en brudbukett??? hmm *funderar*

Var faktiskt och pratade med "min" florist i dag för att kolla av de sista detaljerna. Känner mig såååå duktig och välorganiserad. *ignorerar högarna med tvätt och disk och alla 1000 lappar märkta "brådskande" som sitter överallt*

Funderar på att lära upp dammråttorna till att lära sig diska???
  • Panzerfaust

Hammerman är avstängd till 5/2 för hör och häpna "Hets mot folkgrupp", märkligt hur svårt vissa har att ta "mothugg".

• passionsblomman

OJ då! VAD sa han då?
    I vilken av de heta trådarna har detta hänt?

Panzerfaust skrev 2009-02-02 18:40:43 följande:
    Hammerman är avstängd till 5/2 för hör och häpna "Hets mot folkgrupp", märkligt hur svårt vissa har att ta "mothugg".
  • Soon and very soon

va?? för att han startade tråden om könstympning då?? vad hetsade ha om i den??
    någon som vet??

• MulleNuh

WHAT?? Va laarvigt! Då har ju nån mjäk anmält honom här inne. Fy va larvigt..

Panzerfaust skrev 2009-02-02 18:40:43 följande:
  • Panzerfaust

Nej det är precis det han stängts av för, det är väl någon på sidan för könsstympning som tagit illa upp att han inte gillar att folk går loss med knivar i barns genitalier.

Jag har inte hittat något som jag tycker är värt att hetsa upp sig över men då är väl inte jag den som skräder med orden heller...

• Soon and very soon

det gör ju att alla BT brudar som bara pratar lull lull får mer plats här.... o vi andra får ååååååååångest....
    man måste ju kunna diskutera annat fast man gillar bröllop...?

• Panzerfaust

Tråkigt att de vill ha ett sådant debattklimat.

• Im yours

Hej!

Har legat i någon sorts dvala ett tag, fick en sån förbaskad energikick då influensan lämnade mig Undrar vart jag ska börja rumstera någonstans. Borde jag byta förvaringsplats till sängkläder, o gardiner? Hmmmmmmmmmmmmm......

Passionsblomman, hallå; Igår då jag vaknade låg mina 1 vecka gamla tulpaner över vasen. De var så ledsna för att jag glömt ge dem färskt vatten på lördagen

Instinkt 1: Slänga dem, vilket ofta händer hos mig.
    Instinkt 2: Sa högt; Vad skulle min vän blomman gjort!

Iaf jag fixade nya snittytor, o fyllde vasen m kallt vatten. Kl var då 9.00. Var ute ett par timmar. Vid femtiden då jag kom hem, såg jag att mina tulpaner hade gaskat upp sig. De är nu lika fina, IGEn!!! Fantastiskt.

Troll1; Jag hamnade oxå i frågekoma igårkv Fixade iaf sju rätt. Har skickat länken vidare........ Bra hjärngympa, tack så mycket!

Didis; Det ordnar sig, men finns det inget annat jobb för Mulle på praktiken Vad sägs om att Åsa klipper kunderna före, el efter tandläkarbesöket

Soldemor; Det blir bra ska du se, utmaningar kommer hela tiden.

Blygbrud; Ska omedelbart skicka dammråttorna på disco. Oj, förlåt pratade du om disken.

Min älskling ville ha barn med mig. Men eftersom vi båda fyller 50 år 2009, så sa jag nej. Dessutom steriliserade jag mig runt 45, då jag haft problem med olika preventivmedel, etc. Nu är vi sedan länge överens om att fokusera på oss själva, och så lilla barnbarnet förstås Det finns ett härligt liv efter den intensiva föräldratiden. Bara att ta för sig, och njuta

Tonårsmorsa; Hur går det med nacken?

Säger det igen, jag tycker om er alla; Jättemycket.

• passionsblomman

Jag har ju sagt att det på riktigt är tur att vissa inte vet var somliga bor. Man vet heller aldrig vilka som bara läser och inte ens deltar i diskussionerna...

Har de tagit bort särskilda inlägg eller vad? Jag har läst allt i de här trådarna, och fattar inte riktigt. Nog för att det provoceras en del, men hets mot folkgrupp?

Förresten blev min man helt vansinnig när jag visade det där klippet med de små barnen du la in igår! Han har ju som sagt gjort en del FN-missioner, och de hade ju LITE annat för sig än att titta på porr...

Panzerfaust skrev 2009-02-02 18:54:14 följande:
    Tråkigt att de vill ha ett sådant debattklimat.
Svar på tråden Tantvarning 3