Hej!
Har legat i någon sorts dvala ett tag, fick en sån förbaskad energikick då influensan lämnade mig
Undrar vart jag ska börja rumstera någonstans. Borde jag byta förvaringsplats till sängkläder, o gardiner? Hmmmmmmmmmmmmm......
Passionsblomman, hallå; Igår då jag vaknade låg mina 1 vecka gamla tulpaner över vasen. De var så ledsna för att jag glömt ge dem färskt vatten på lördagen
Instinkt 1: Slänga dem, vilket ofta händer hos mig.
Instinkt 2: Sa högt; Vad skulle min vän blomman gjort!
Iaf jag fixade nya snittytor, o fyllde vasen m kallt vatten. Kl var då 9.00. Var ute ett par timmar. Vid femtiden då jag kom hem, såg jag att mina tulpaner hade gaskat upp sig. De är nu lika fina, IGEn!!! Fantastiskt.
Troll1; Jag hamnade oxå i frågekoma igårkv
Fixade iaf sju rätt. Har skickat länken vidare........ Bra hjärngympa, tack så mycket!
Didis; Det ordnar sig, men finns det inget annat jobb för Mulle på praktiken
Vad sägs om att Åsa klipper kunderna före, el efter tandläkarbesöket
Soldemor; Det blir bra ska du se, utmaningar kommer hela tiden.
Blygbrud; Ska omedelbart skicka dammråttorna på disco. Oj, förlåt pratade du om disken.
Min älskling ville ha barn med mig. Men eftersom vi båda fyller 50 år 2009, så sa jag nej. Dessutom steriliserade jag mig runt 45, då jag haft problem med olika preventivmedel, etc. Nu är vi sedan länge överens om att fokusera på oss själva, och så lilla barnbarnet förstås
Det finns ett härligt liv efter den intensiva föräldratiden. Bara att ta för sig, och njuta
Tonårsmorsa; Hur går det med nacken?
Säger det igen, jag tycker om er alla; Jättemycket.