• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • MulleNuh

haha.. Nä att han ville ha fler!
    Men är han pappa till alla vildingar??

Troll1 skrev 2009-02-02 12:00:35 följande:

Vaddå ?
  • Troll1

MulleNuh skrev 2009-02-02 12:01:10 följande:
    haha.. Nä att han ville ha fler! Men är han pappa till alla vildingar??

Alla vildingar? Han är pappa till vår 19 månaders lilla tjej. De är inte SÅ vilda och den store gossen bor jag inte ihop med.
    Min numera äkta make är 4 år yngre än jag och hade inga barn när vi träffades. Det är han som vill, tro´t eller ej.

• passionsblomman

Nääää! Men vad ÄR det för tråkiga bakslag!!!

Det suger att ställa om sig när man väl har ställt in sig...

...men om det inte går att övertala den där frun, så är det väl inte annat att gör än att ta nya tag då. Då peppar jag: *peppa peppa*
    Klart du kommer att gå utbildningen! Allt annat är otänkbart.
    Och någon bra kommer att köpa din praktik för MASSOR av pengar.

Nu måste jag ut och hämta ved innan jag fyser ihjäl härinne...ögonblick!

didis skrev 2009-02-02 10:23:55 följande:
    Nu tanter är det jag som behöver peppning!!Försäljningen av praktiken var i praktiken (!) klar men så vill inte köparens fru flytta! Köparen är jättetrevlig och hade varit perfekt - mina patienter hade verkligen gillat honom.I går var det riktigt deppigt men idag känns det bättre (jag är inte riktigt typen som deppar ner mig långa stunder).Jag hade sett fram emot att bara jobba 8 veckor till och nu vet jag inte vad jag skall göra. Om ingen köper praktiken kan jag inte gå min utbildning (men det SKA jag!) och nu var jag så inställd på att slutet var nära...Usch! TRRRÅÅÅKIIGT!!
  • MulleNuh

Ok. Ja då kan jag förstå att han kanske vill ha fler..
    Vi pratar om hur vi ska göra med knoddar.. Jag ska ev sterilisera mig.. Eller om Micke snippar lite..

Troll1 skrev 2009-02-02 12:04:04 följande:

Alla vildingar? Han är pappa till vår 19 månaders lilla tjej. De är inte SÅ vilda och den store gossen bor jag inte ihop med. Min numera äkta make är 4 år yngre än jag och hade inga barn när vi träffades. Det är han som vill, tro´t eller ej.
  • Troll1

Min kompis är steriliserad sedan ett antal år. Säger man "fler barn?" till henne så lyser ångesten ur ögonen. Inte för att hon inte kan få fler (har två och vill inte ha fler) utan hon får ångest av att höra andra skaffa fler barn. Jag berättade inte på ett långt tag senast. Hon röööös, men var ändå glad för min skull.

• MulleNuh

hahaha.. Ja precis som känlsorna får jag med när andra pratar om barn.
    Klart jag blir glad för mina vänner när dom blir gravida men jag får verkligen ryyyysningar!

Och min syster har ju en bebis på 2 månader.. Jag känner INGA myskänslor när jag håller i henne..

Troll1 skrev 2009-02-02 12:13:28 följande:
    Min kompis är steriliserad sedan ett antal år. Säger man "fler barn?" till henne så lyser ångesten ur ögonen. Inte för att hon inte kan få fler (har två och vill inte ha fler) utan hon får ångest av att höra andra skaffa fler barn. Jag berättade inte på ett långt tag senast. Hon röööös, men var ändå glad för min skull.
  • passionsblomman

Så! Nu villl jag att det ska brinna lätt och bli varmt fort. Har ni SETT vädret? Eller, iallafall här är det jättesoligt och fint!

Nu får man ju skämmas om man inte tar en promenad idag!

• Troll1

Mulle: Det låter onekligen som att du är klar med den biten. MEN man vet aldrig.... Så gör inget drastiskt är mitt (goda?) råd.

• Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-02 12:17:32 följande:
    Så! Nu villl jag att det ska brinna lätt och bli varmt fort. Har ni SETT vädret? Eller, iallafall här är det jättesoligt och fint!Nu får man ju skämmas om man inte tar en promenad idag!

Men se godmorgon! Somliga har trynat länge förstår jag.  *sippar på kaffet*

• MulleNuh

Jo jag vet.. Har satt in en spiral.. Har haft den i 4 månader nu tror jag..
    Än så länge har den funkat ok iaf..
    Men annars blir jag gravid så fort micke visar snorren!

Troll1 skrev 2009-02-02 12:17:51 följande:
    Mulle: Det låter onekligen som att du är klar med den biten. MEN man vet aldrig.... Så gör inget drastiskt är mitt (goda?) råd.
Svar på tråden Tantvarning 3