• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

"...så fort micke visar snorren"? Hur många barn HAR du egentligen??

• passionsblomman

Klistrar lite här också, så du säkert får se...

Jag sov till 10 idag. Det är bättre än till 10 iallafall...

Har suttit och fixat nytt bank-id och skrivit ut pappe r från Af och kollat upp grejor med F.kassan nu ett tag. Jättetrista saker som jag alltid är så bra på att skjuta upp.

Nu är det duschat, nygjort kaffe, och tänt i spisen. Då FÅR man börja kolla av den lysande blåfärgade listan av favoriter om är nyskrivna i...

Troll1 skrev 2009-02-02 12:18:39 följande:

Men se godmorgon! Somliga har trynat länge förstår jag.  *sippar på kaffet*
  • MulleNuh

haha, ja ja lite överdrivt från mig kanske.. Men jag har blivit gravid 4 ggr med honom och då har vi varit mycket försiktiga.

Troll1 skrev 2009-02-02 12:22:05 följande:
    "...så fort micke visar snorren"? Hur många barn HAR du egentligen??
  • didis

Tack för alla peppningar!!

Som sagt känns det bättre idag än igår kväll när jag fick beskedet men det är ändå inte då roligt att jobba som det brukar.

Fler barn vill jag inte ha, det räcker med att jag redan fått världens bästa!!

Nu ser både jag o maken fram emot att inom några år få mer tid för oss själva och ägna oss mer åt varandra.

• Troll1

didis skrev 2009-02-02 12:36:57 följande:
    Tack för alla peppningar!!Som sagt känns det bättre idag än igår kväll när jag fick beskedet men det är ändå inte då roligt att jobba som det brukar.Fler barn vill jag inte ha, det räcker med att jag redan fått världens bästa!! Nu ser både jag o maken fram emot att inom några år få mer tid för oss själva och ägna oss mer åt varandra.

Jag förstår att det känns lite "sådär" just nu. Men det kan ju ändra sig, hända nya saker.
    Det låter skönt som ni planerar.
    Jag ska ärligt säga att jag inte vet hur vi ska göra med ett barn till. Måste bestämma mig nu.... Sedan är det försent om man säger så.

• Troll1

Passionsblomman: Åh, så duktig du har varit!

• passionsblomman

Hihi... nej jag gick ut och stavade i en timme!
    och så skulle jag hämta sonen , men den dumma dumma bilen villinte starta fast vi startkablade den igår och körde så den skulle ladda upp sig. Nu håller jag på att kolla med grannarna IGEN-Nä,jag känner mig inte alls till besvär för dem, hur kan ni tro det!

Troll1 skrev 2009-02-02 15:06:45 följande:
    Du försvann väl inte in i spisen nu?
  • passionsblomman

Mitt barn kom hem idag med. Jag får ta och köpa tulpaner till grannen...

...varje vecka resten av deras liv eller nåt.

passionsblomman skrev 2009-02-02 15:49:12 följande:
    Hihi... nej jag gick ut och stavade i en timme! och så skulle jag hämta sonen , men den dumma dumma bilen villinte starta fast vi startkablade den igår och körde så den skulle ladda upp sig. Nu håller jag på att kolla med grannarna IGEN-Nä,jag känner mig inte alls till besvär för dem, hur kan ni tro det!
Svar på tråden Tantvarning 3