• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Jag skulle ge vad som helst för att få bo granne med er allihop!!!

Då skulle jag kunna överväga att bli såndäringa"lyxhustru" och bara vara med er heeeela dagerna!

Mer tulpaner åt alla tanter! I´m yours, det var ena envisa tulpaner du hittat!

BlygBrud skrev 2009-02-02 17:19:42 följande:
    åååååå älskar tulpaner!!! Kan inte jag bo granne med dig???? Förresten??? kan man ha tulpaner i en brudbukett??? hmm *funderar*Var faktiskt och pratade med "min" florist i dag för att kolla av de sista detaljerna. Känner mig såååå duktig och välorganiserad. *ignorerar högarna med tvätt och disk och alla 1000 lappar märkta "brådskande" som sitter överallt* Funderar på att lära upp dammråttorna till att lära sig diska???
  • Panzerfaust

Kollade du på hela filmen med barnen? Det är så sjukt i slutet där man ser hamasterroristen lyfta med sig barn när han springer över gatan för att israelerna inte ska våga skjuta på honom.

Vart var han på FN tjänst?

• Panzerfaust

Här har du lite barnprogram som visas i palestinsk tv, inte direkt Björnes magasin.

• passionsblomman

Men gaaah! jag svarade och så åkte jag ut!

Uppdatera den här servern NU!

Jo, jag såg hela 2ggr och hjärtat brister ju!

Sambon blir helt svart i ögonen och jag lovar dig att han har ett och annat att säga i lite allt möjligt som pågår runt i välrlden.

Han var i Libanon först och sedan 2 ggr i forna Jugoslavien.

Panzerfaust skrev 2009-02-02 19:12:46 följande:
    Kollade du på hela filmen med barnen? Det är så sjukt i slutet där man ser hamasterroristen lyfta med sig barn när han springer över gatan för att israelerna inte ska våga skjuta på honom.Vart var han på FN tjänst?
  • didis

Kunde Mulle bli avstängd för att hon varit elak mot ett företag så blir jag inte det minsta förvånad över att Hammerman blivit avstängd!!

Även om han inte alltid uttrycker sig på det mest smidiga vis så var hets mot folkgrupp att ta i å det grövsta!!

Håller med Soon and very soon om att det kan bli lite för tråkigt om alla BARA pratar ingångsmarscher och färgteman (i de trådarna har jag aldrig sett Hammerman)

• Panzerfaust
    passionsblomman skrev 2009-02-02 19:29:33 följande:
    Det kommer aldrig aldrig aldrig att ta slut därnere tror jag
    Man sa samma sak om nordirland men där är det ju hjälpligt lungt nu. Man får väl hoppas antar jag.
  • Troll1

Skrev också ett inlägg med åkte ur med dunder o brak!

• Panzerfaust
    Troll1 skrev 2009-02-02 19:43:26 följande:
    Skrev också ett inlägg med åkte ur med dunder o brak!
    Det är för lite svordomar och hårda ord i era inlägg, man måste skrämma servern.
  • Troll1

Panzerfaust skrev 2009-02-02 19:46:27 följande:
    Det är för lite svordomar och hårda ord i era inlägg, man måste skrämma servern.

Va fan säger du?? {#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_cheers}
    Räcker det tro?

Svar på tråden Tantvarning 3