• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-03 09:04:03 följande:
    AAAAHHH! Det där brukar min massör göra och jag SKRIIIIKER när hon gör! Hon har förövrigt en massa sådana där ruskiga ställen! Skit vad ont det gör!!!Hon är ryska och pratar så roligt, "Ååååååslappna av slappna av, joooo her finns mickt micket! Vad du djör med dig på din djob? Jag säger: Micket allvorlig kan bli! Infalammtjoon kan bli!AAAndas andas andas ta en djuuuup andentag..." jag älskar henne! Hon är super, ochvärldes snällaste.Men, arbetslösa tanter har inte råd att gå till sina massörer.

Nej, men arbetslösa tanter kan flytta till Göteborg. {#lang_emotions_innocent} Då hade denna lilla tant arbetat med ischiasen ska du veta. Jag kan åsså bryta på ryska, bara så du vet.

• passionsblomman

Ja, det låter bra!!!
    Troll1 skrev 2009-02-03 09:15:55 följande:

Nej, men arbetslösa tanter kan flytta till Göteborg.  Då hade denna lilla tant arbetat med ischiasen ska du veta. Jag kan åsså bryta på ryska, bara så du vet.
  • Troll1

Var det ngn här som gillade Johnny Depp? Rösta på bästa bilden...

Vilken bild röstade ni på?

• MulleNuh

Hörru du du!!! Ska du ha stryk?!?!?!?
    Du vet väl att det är dödsstraff på att göra narr av min Johnnys vackra ansikte!

Troll1 skrev 2009-02-03 09:21:33 följande:
    Var det ngn här som gillade Johnny Depp? Rösta på bästa bilden...Vilken bild röstade ni på?
  • MulleNuh

ser btw bara den undre bilden..

Fast fan. han är snygg iaf!!!

• Troll1

Hihi! Han e en av mina favoriter oxå. Kunde inte låta bli. Snyggbilden försvann...

• MulleNuh

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmums!

Troll1 skrev 2009-02-03 09:33:06 följande:
    Lägger in länken istället. Mulle, det var den översta jag la in, som försvann handson.provocateuse.com/show/johnny_depp
  • Troll1

Mulle: Såååjaaaaa! Lugna sig nu. Vilken bild röstade du på då?

• MulleNuh

Jaa jag kan inte riktigt bestämma mig faktiskt! Den mar marig!!

(åhhhhhhhhh) ÅH

Troll1 skrev 2009-02-03 09:38:22 följande:
    Mulle: Såååjaaaaa! Lugna sig nu. Vilken bild röstade du på då?
Svar på tråden Tantvarning 3