• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

1994...

Då vi grävde guld i USA-shit vad jag skrek när Ravelli tog den straffen! Och vad jag GRÄT när de kom hem grabbarna och åkte till Rålis!

då kom jag flyttandes till Stockholm i augusti.

Alldeles själv och utan att känna nästan nån.

Hade sk ungdomspraktik på ett ställe, och jobbade extra som en tok för att inte svälta.
    Estonia sjönk
    Stureplan sköt de vilt på

Det var en gräslig höst det där!

• Troll1

lillabruden skrev 2009-02-03 11:36:05 följande:
    hahaha jo men om det är en tröst så har jag aldrig betett mig som min ålder....var brådmogen för att citera alla vuxna.. Så jag var född till tant!Kroppen min må vara 24 om en månad men själen är mer åt 60års åldern......jag borde ju gå i pension!

!

• lillabruden

den sommaren minns man såklart!!! satt i kompisen Emmas vardagsrum och tittade på matchen

• Troll1

1994, jag säger bara fleeceskjorta m inkamönster. Hahhaahah!!

• tonårsmorsa

Strykjärn använder jag endast till att stryka pärlplattor på jobbet med. (Fast även det överlåter jag helst på någon annan - för barnens skull.)

lillabruden skrev 2009-02-03 11:00:57 följande:
    Visste ni att om ni tumlar kläderna i ca 5min och hänger upp med en gång så blir det lättare att stryka, och ibland behöver man inte ens stryka
  • lillabruden

det gör du rätt i!! men jag är så hårt inpräntad med det så...svårt att släppa det men stryker bara det som verkligen behvs

tonårsmorsa skrev 2009-02-03 11:45:13 följande:
    Strykjärn använder jag endast till att stryka pärlplattor på jobbet med. (Fast även det överlåter jag helst på någon annan - för barnens skull.)
  • Im yours

Godmorgon på er alla! Tio iskalla minusgrader här oxå ....... dubbelburr. Halleluja för fleecefiltar, så tunna.... men ack så varma. Jag har snurrat in delar av min kropp i den blå. Ja, upp till bysthöjd. Nummer två, färg röd; ligger som en cape över mina axlar.

Visst, den synen kan vara mer än vad många ögon tål Men oj vad gosevarmt det är Blundar, o drömmer mig bort till vedknastrande kakelugnar, fårskinnsfäll, mb2, samt en flaska vin Mmmmmmmmmmmm...... Det är vad jag vill ha, och det allena.

Usch vad läskigt med 14- åringen. Hoppas allt går bra.

Språkkurs, jag borde gaska upp min franska. Äta gelé, med träsked vi boa. Tja, den frasen är användbar i alla länder utom France, vilket är synd eftersom mitt uttal är perfekt.

Borde verkligen ringa det där samtalet till tandis. Trots att hotet om titanskruvar, o andra illavarslande småprylar med största säkerhet ligger kvar.

Kära Didis; Vet du någon schysst tandläkare in Örebro City? Även om det är en fördel att han liknar Oliver Martinez. Så är det inte.......... lägger pannan i djupa veck .........nödvändigt.

Med risk för att vara tjatig; Mina ICA- tulpaner är nu inne på sin 9.e dag hos mig. De ser fullkomligt strålande ut o ska strax få nya snittytor samt vatten. Jabedabedooooooooo

Var det detta tv- program, jag såg 1994 letar i minnetcentrum. Letar, och letar, o letar.

Vilken underbar läsning, om allt letande, hit och dit Erkänner, jag är en sånn där,; Påminn mig o att jag ska, etc, etc

Vinkevink, dax för frukost. Borde jag kanske ha min beiga fleecefilt som turban! Alla goda ting är tre.

Ha det bäst mina vänner.

• tonårsmorsa

När jag och m2b flyttade ihop så tog jag efter hans mamma och strök t.o.m. kalsonger . Fördelen med att man blir äldre är att man också blir klokare. (Fast svärmor då? Barn av sin tid tro.)

Varsågoda, "Ett bedårande barn av sin tid":

lillabruden skrev 2009-02-03 11:49:25 följande:
    det gör du rätt i!! men jag är så hårt inpräntad med det så...svårt att släppa det men stryker bara det som verkligen behvs
  • MulleNuh

haha den där kör jag OFTA med! etachelé metreche iveboa!

Im yours skrev 2009-02-03 11:57:03 följande:

Godmorgon på er alla! Tio iskalla minusgrader här oxå ....... dubbelburr. Halleluja för fleecefiltar, så tunna.... men ack så varma. Jag har snurrat in delar av min kropp i den blå. Ja, upp till bysthöjd. Nummer två, färg röd; ligger som en cape över mina axlar. Visst, den synen kan vara mer än vad många ögon tål Men oj vad gosevarmt det är Blundar, o drömmer mig bort till vedknastrande kakelugnar, fårskinnsfäll, mb2, samt en flaska vin Mmmmmmmmmmmm...... Det är vad jag vill ha, och det allena.Usch vad läskigt med 14- åringen. Hoppas allt går bra.Språkkurs, jag borde gaska upp min franska. Äta gelé, med träsked vi boa. Tja, den frasen är användbar i alla länder utom France, vilket är synd eftersom mitt uttal är perfekt.Borde verkligen ringa det där samtalet till tandis. Trots att hotet om titanskruvar, o andra illavarslande småprylar med största säkerhet ligger kvar.Kära Didis; Vet du någon schysst tandläkare in Örebro City? Även om det är en fördel att han liknar Oliver Martinez. Så är det inte.......... lägger pannan i djupa veck .........nödvändigt. Med risk för att vara tjatig; Mina ICA- tulpaner är nu inne på sin 9.e dag hos mig. De ser fullkomligt strålande ut o ska strax få nya snittytor samt vatten. Jabedabedooooooooowww.youtube.com/watchVar det detta tv- program, jag såg 1994 letar i minnetcentrum. Letar, och letar, o letar.Vilken underbar läsning, om allt letande, hit och dit Erkänner, jag är en sånn där,; Påminn mig o att jag ska, etc, etc Vinkevink, dax för frukost. Borde jag kanske ha min beiga fleecefilt som turban! Alla goda ting är tre.Ha det bäst mina vänner.
  • passionsblomman

Varför o varför flyttade jag inte i såpass tid att jag hade kunnat stå där i parken och jubla...

Fast det var väl tur att man lät bli kanske...jag hade väl blivit mosad.

Jag ryser fortfarande!

Stryker? Nej tack, inte förrän i totala nödan.

Svar på tråden Tantvarning 3