Godmorgon på er alla! Tio iskalla minusgrader här oxå ....... dubbelburr. Halleluja för fleecefiltar, så tunna.... men ack så varma. Jag har snurrat in delar av min kropp i den blå. Ja, upp till bysthöjd. Nummer två, färg röd; ligger som en cape över mina axlar.
Visst, den synen kan vara mer än vad många ögon tål
Men oj vad gosevarmt det är
Blundar, o drömmer mig bort till vedknastrande kakelugnar, fårskinnsfäll, mb2, samt en flaska vin
Mmmmmmmmmmmm...... Det är vad jag vill ha, och det allena.
Usch vad läskigt med 14- åringen. Hoppas allt går bra.
Språkkurs, jag borde gaska upp min franska. Äta gelé, med träsked vi boa. Tja, den frasen är användbar i alla länder utom France, vilket är synd eftersom mitt uttal är perfekt.
Borde verkligen ringa det där samtalet till tandis. Trots att hotet om titanskruvar, o andra illavarslande småprylar med största säkerhet ligger kvar.
Kära Didis; Vet du någon schysst tandläkare in Örebro City? Även om det är en fördel att han liknar Oliver Martinez. Så är det inte.......... lägger pannan i djupa veck .........nödvändigt.
Med risk för att vara tjatig; Mina ICA- tulpaner är nu inne på sin 9.e dag hos mig. De ser fullkomligt strålande ut o ska strax få nya snittytor samt vatten. Jabedabedooooooooo
Var det detta tv- program, jag såg 1994
letar i minnetcentrum. Letar, och letar, o letar.
Vilken underbar läsning, om allt letande, hit och dit
Erkänner, jag är en sånn där,; Påminn mig o att jag ska, etc, etc
Vinkevink, dax för frukost. Borde jag kanske ha min beiga fleecefilt som turban! Alla goda ting är tre.
Ha det bäst mina vänner.