• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • lillabruden

stryka kallingar hade jag aldrig fått för mig!! sväris står och svettas med strykjärnet och trycker och sprayar men jag stryker med min ångstation och sprayar extra vid behov...
    jag stryker bara det som behövs och hans T-shirts stryker jag bara framsidan!! orka liksom!? sen har jag upptäckt det trevliga....tvättat,strykt och vikt hamnar på golvet.......
    nu får han det i en ikea tvättkorg och får sköta själv!

nu tror jag att jag ska sätta igång med disken och kanske maten med....usch ska på kurs ikväll med jobbet...ingen lust! :-/

• passionsblomman

Den här låten var med i Lejonkungen, som jag har för mig också kom nånstans där runt -94. Den såg jag på bio på originalspråket.

Min son ÄLSKAR den här snutten, och han gör hela den lilla hundens dans, med inlevelse.

Nu SKA jag bylsa på mig och ta en promenad!

• MulleNuh

haha vilken kul. Den ska Zack få se när han kommer hem!

• Panzerfaust

Ahhhh 1994 och VM, helt sjukt, synd bara att domaren förstörde matchen mot brasilien och visade ut Jonas Thern

Det var inte bara jackor och tröjor som var i fula mönstrade fleecetyg, glöm inte de hiskeliga Bula-mössorna.

Låten från lejonkungen heter The lion sleeps tonight och orginalet gjordes av en grupp som hette The Tokens (har jag för mig).

• didis

haha ni ger ju inte en hårt arbetande tant en chans - hur många inlägg som helst sedan i morse!!

Im yours, i Örebro känner jag inga tandläkare vad jag vet så tyvärr har jag ingen att rekommendera.

I vår familj är det jag som är ansvarig för tvätten. Men stryka får var och en göra själv. Utom lilla lilla sonen eftersom jag strök storasysters kläder tills hon var 14 så har han ett år kvar med stryklyx.

Maken har jag inte strukit kläderna till någonsin tror jag, bara om vi har bråttom till någon fest och han skall duscha, typ.

1994 - då pluggade jag till tandläkare och dottern var 2 år. Ingen rolig tid när man tittar tillbaka, men absolut inget jag ångrar!!

• passionsblomman

Jäklar! det har låst sig totalt i tanthöften nu!!!

jag fick halta hemåt istället! Det blev inte alls någon långpromenad! Bara ett par km...

Men friskt var det. Och nu är tofflorna nyvärmda igen.

Jag får så himla ont fram på smalbenen jämt också! Benhinnorna.
    Jag måste skaffa mig reservdelar tror jag.

Nu ska Anja och Jessica åka alpina VM! Hejja hejja!
    *Hämtar mera kaffe och förväntar mig att de ska köra skiten ur de andra brudarna!*

• didis
    passionsblomman skrev 2009-02-03 13:00:35 följande:
    Jag får så himla ont fram på smalbenen jämt också! Benhinnorna.
    Ja med!

Så jag har benvärmare på både dag o natt *sexigt sexigt*
  • Panzerfaust

Stretchar du "benhinnorna"?

Det finns bra program man kan köra som tar bort besvären, det och se till att man dricker mycket vatten hjälper, jag har vader som Roberto Carlos och brukar få krampkänningar i höger vad om jag "missköter" den.

• MulleNuh

Kanske jag får bära dig på ryggen på torsdag?!?

passionsblomman skrev 2009-02-03 13:00:35 följande:
    Jäklar! det har låst sig totalt i tanthöften nu!!! jag fick halta hemåt istället! Det blev inte alls någon långpromenad! Bara ett par km... Men friskt var det. Och nu är tofflorna nyvärmda igen.Jag får så himla ont fram på smalbenen jämt också! Benhinnorna.Jag måste skaffa mig reservdelar tror jag.Nu ska Anja och Jessica åka alpina VM! Hejja hejja!*Hämtar mera kaffe och förväntar mig att de ska köra skiten ur de andra brudarna!*
  • passionsblomman

Man kan också ha Helly Hansens långjalingar, de är dessutom i herrmodell med gylf och extraplatts just där, för paketet jag saknar. Hängrröv har de fått också, ser man när man håller upp dem... det är också ganska upphetsande...

Pansartanten: ja, jag vet, men jag ville inte riktigt kännas vid att jag är gammal nog att veta det...

Ni har väl slagit på TV:n nu? Jisses vad fort det där går!

didis skrev 2009-02-03 13:02:13 följande:
    Ja med! Så jag har benvärmare på både dag o natt *sexigt sexigt*
Svar på tråden Tantvarning 3