• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • Troll1

Jag föreslår att när Schnabelfritzer, eller om det var Panzerschnauzer.....tja Heloises blivande gum är inne i tanttråden, så kan han kallas för Panzartanten kanske?

• passionsblomman

Ja det var slött!

Heloise: Gissa om mina kissar gillar vår vedspis!!!
    De plattar liksom ut sig så de blir så stora som möjligt och bara flyter ut i en slöhög där framför!

Trollet: Minns? är det något jag har glömt nu igen?
    Äh, det kan aldrig ha varit något viktigt!
    MulleNuh skrev 2009-02-03 11:03:42 följande:
    va fan!! Hela inlägget kom inte med!Jag skrev: jag har nu i 30 minuter suttit och tänkt på mina fårskinnstofflor som ligger i sovrummet. Fan att man ska vara så lat!
  • lillabruden

går ännu på tv guld

Troll1 skrev 2009-02-03 11:08:23 följande:
    Kommer ni ihåg serien Pantertanter?
  • Heloise

haha låter bra!
    Japp älskade pantertanter, speciellt äldsta tanten som var lite småsnurrig påminner mig om min mormor. Jag drack kaffe där efter jobbet igår( varje måndag) och mormor har blivit så himla snurrig men hon kan iaf skratta åt det, igår letade hon sina glasögon och hon tittade överallt, i ugnen, städskrubben, frysen osv( vilket ju är lite skrämmande att det är de första ställen hon letar på) morfar med han bara suckade och sa " hela dagar letar vi saker det är allt vi gör; upp, dricka kaffe, leta, leta,leta, äta lunch, leta, dricka kaffe, leta, handla , leta leta leta, äta middag, leta, dricka kaffe, leta, sova" mormor skrattade bara lite gulligt medans morfar skakade på blomkrukor.Sen sa jag kanske i jackan då? och där var de.
    Hon är härlig min mormor om än ngt snurrig. Morfar har det nog inte så lätt nu förtiden.

Troll1 skrev 2009-02-03 11:04:44 följande:
    Jag föreslår att när Schnabelfritzer, eller om det var Panzerschnauzer.....tja Heloises blivande gum är inne i tanttråden, så kan han kallas för Panzartanten kanske?
  • Heloise

Smygrökte genom fönstret på mitt flickrum, åkte på ridläger och dagdrömde om Jordan Catalano eller suktade efter Jimmy( dåvarande crushen)spelade fotboll och drack hemkört med pepsi max!( börjas tidigt på landet)

passionsblomman skrev 2009-02-03 11:10:32 följande:
    Jösses Trollet! Där är de ja...Hörni, nu är räkneverket på sådana där årtal igen! vad gjorde ni tex 1994?
  • MulleNuh

Jag är Blanch!!!!

Troll1 skrev 2009-02-03 11:08:23 följande:
    Kommer ni ihåg serien Pantertanter?
  • MulleNuh

1994.. Hmm. Jag gick väl i 9:an tror jag..

Heloise skrev 2009-02-03 11:16:51 följande:
    Smygrökte genom fönstret på mitt flickrum, åkte på ridläger och dagdrömde om Jordan Catalano eller suktade efter Jimmy( dåvarande crushen)spelade fotboll och drack hemkört med pepsi max!( börjas tidigt på landet)
  • passionsblomman

Ha ha haaaa! Det där låter som hemma hos oss ju!

fast här är det min sambo och son som hela tiden letar och letar sina saker...

Sambon brukar fråga
    ..."kommer du ihåg var jag har lagt min..."

Ursäkta? Nej, det kommer JAG inte ihåg var DU har gjort med den...

Heloise skrev 2009-02-03 11:14:30 följande:
    haha låter bra!Japp älskade pantertanter, speciellt äldsta tanten som var lite småsnurrig påminner mig om min mormor. Jag drack kaffe där efter jobbet igår( varje måndag) och mormor har blivit så himla snurrig men hon kan iaf skratta åt det, igår letade hon sina glasögon och hon tittade överallt, i ugnen, städskrubben, frysen osv( vilket ju är lite skrämmande att det är de första ställen hon letar på) morfar med han bara suckade och sa " hela dagar letar vi saker det är allt vi gör; upp, dricka kaffe, leta, leta,leta, äta lunch, leta, dricka kaffe, leta, handla , leta leta leta, äta middag, leta, dricka kaffe, leta, sova" mormor skrattade bara lite gulligt medans morfar skakade på blomkrukor.Sen sa jag kanske i jackan då? och där var de.Hon är härlig min mormor om än ngt snurrig. Morfar har det nog inte så lätt nu förtiden.
Svar på tråden Tantvarning 3