• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • tonårsmorsa

Hoppas det löser sig. Skickar en KRAM!

passionsblomman skrev 2009-02-02 23:52:57 följande:
    ja, vi får se nu vad som händer. det är fullt med folk inkopplat tydligen.
  • lillabruden

värsta skräckisen ju!! Han svalde ju nästan SPINDELN!!!!! *springer attans här ifrån*
    passionsblomman skrev 2009-02-02 12:24:19 följande:
    www.youtube.com/watchKlistrar lite här också, så du säkert får se...Jag sov till 10 idag. Det är bättre än till 10 iallafall...Har suttit och fixat nytt bank-id och skrivit ut pappe r från Af och kollat upp grejor med F.kassan nu ett tag. Jättetrista saker som jag alltid är så bra på att skjuta upp.Nu är det duschat, nygjort kaffe, och tänt i spisen. Då FÅR man börja kolla av den lysande blåfärgade listan av favoriter om är nyskrivna i...
  • lillabruden

har läst ikapp nu!

The mom song är resumé av min barndom, lägg till -Du kommer förstå när du själv får barn!! Och -Må dina egna barn visa dig vilken påfrestning du är!!

Att Hammerman blev avstängd....jo visst var det en hård kommentar men hets mot folkgrupp? Kanske är en sådan situation där vissa är mer avtrubbade än andra...men jag ser inte hetset i det. Bara en åsikt som han står starkt för som var för grov.
    Men synd att han blev avstängd, han startade ju poesitråden!!! jag som stormtrivs i den..... Hälsa honom Panzerfans!!

Soldemor, jasså en Skaauning var i trakterna håller du hus?

Didis, ledsen att höra att köpet föll...men det är som jag sa till Soldemor för 2dagar och en million inlägg sen, livet tar en dit man ska vara och man får inte alltid välja sina äventyr. Den rätta köparen kommer om du letar lite till!!
    För övrigt så är ju jag nästan färdig tandläkare!!! Hade tandräls i 2,5år med gångjärn, fjädrar, porslintänder insatta med titan skruvar osv osv..... Men min åsikt är, tyvärr och det är inget personligt, att tandläkare njuter av att göra en illa! dem massakrerar min mun varje gång.... du får komma ner till Skåne och visa att det finns snälla också!! Eller kanske Mulleh ska testa.....hmmm....

Passionis, hur går det med ditt företag nu då? Jag har länkat din sida på mina länkar (det får jag väl?!)
    Hoppas dem hittar 14åringen.... Tycker det verkar vara ostabila hem i din närhet...kanske du ska ha lite Tantvarnings-kurs för dem Visa dem hur man ska göra!!

Idag skulle jag kolla på brudklänningar..........................kusinen blev sjuk ,säger hon och jag får ju tro på henne, men hon sviker alltid mig så det är lite svårt.... Funderar på om jag ska göra det ändå, själv eller kanske ringa m2bs mamma.... känns inte kul själv så vi får se. Ska dessutom på studiecirkel i eftermiddag så jag vet inte hur jag vill göra....
    Men jag har blivit antagen på min språk kurs som jag ansökte till!! YAAAAY!! (portugisiska, för det jag kan räcker inte långt..)
    Nu ska man bara orka med detta året också....

Det blir nog kladdkaka bakning idag!!! Och Farmors chokladkaka (från 7 sorters kakor) är ju bara såååååå good!!!!

eller hur va det nu med vikt-skräcken?!

• lillabruden

en tröstand låt som passar oavsett om man är religiös eller ej. Bandet är ett kristet band...

• lillabruden

morronmorron...sovit gott?

MulleNuh skrev 2009-02-03 08:11:28 följande:
    GooooMorron.. *gäspar*
  • lillabruden

jag har sovit sisådär en 20timmar, dock inte inatt

är du säker på att du inte ska komma hit o få barnvakt

MulleNuh skrev 2009-02-03 08:21:29 följande:
    Nääää inte ett dugg!Du då?
Svar på tråden Tantvarning 3