• passionsblomman

Tantvarning 3

Vi kommer aldrig att ha pratat färdigt!
    och fusklappen tar vi med!

:-8

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:06
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m2993657.html

liksom länk till 1:an

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:07
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3111211.html

och länk till 2:an såklart!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-05 23:08
    Ingen tant är fullkomlig:

• Svar på tråden Tantvarning 3
  • passionsblomman

Häromdagen kom min familj rusande när jag vrålade av mina lungors fulla kraft och alla fula ord jag kunde strömmade ut.

-Vad händer vad händer!

-Jag KLÄMDE mig på den j*vla f**bannade s*tans strykbrädsh*lvetes saken svarade jag, ungefär.

sambon tittade på sonen och sa:

-Det är när sådant där har hänt som du FÅR säga de där orden! fast du måste ju inte kommaihåg riktigt alla...
    didis skrev 2009-02-02 20:01:50 följande:
    Tänk dig så att det sitter två små oskyldiga barn i baksätet och med vidöppna munnar ser sin mormor förvandlas till ett svärande monster..
  • Diz

haha, vilken klockren kommentar om gardinerna!

Snabbt inlägg här innan simon och thomas ska tittas på.

Jodå, vi hade vårt traditionella superbowl party igår... Ruggigt spännande då matchen avgjordes med 37 sekunder kvar. Tyvärr såg inte jag det, halvvägs in i matchen ville minstingen ha mamma-mat, och jag somnade naturligtvis när jag väl hamnade i sängen... Surt sa räven, tur det finns repriser.

Angående barn och övergrepp och så, jag läste om dagismördaren på aftonbladet förra veckan, och magen vände sig som ett skott. Vem fan går in på ett dagis och börjar hugga bebisar i ansiktet med en 30 cm lång köttkniv???? *här känner jag passionerat för att slänga iväg en ramsa á la blomman*

Näe, nu blir det lite påfyllnad av design och sköna svengelska kommentarer... Top 3:
    3. Dags för lull-lull!
    2. Jag tror INNNTEEE...
    1. Thomas, you're such a surmupp!

• Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-02 20:39:36 följande:
    är det DEN vi ska ta på didis bröllopsfest?

Kanske passar bättre vid dopkaffe?

Den här kan vi köra:
    ">

Det här är en härlig serie tycker jag.
    ">

• didis

Det skulle åtminstone imponera på barnen om jag framförde den på morgonen istället för det vanliga tjatet
    Troll1 skrev 2009-02-02 20:07:54 följande:

Den var lika bra den! Till alla föräldrar i tråden: www.youtube.com/watch 
  • passionsblomman

Nu har jag hittat vilket inlägg de stängde av Hammerman för. Inlägget satt mellan det som nu är 271 och 272 i omskärelsetråden. jag gissar att man inte får spotta på någon då....

Nu är kakan klar säger klockan....

• Troll1

passionsblomman skrev 2009-02-02 20:49:13 följande:
    Nu har jag hittat vilket inlägg de stängde av Hammerman för. Inlägget satt mellan det som nu är 271 och 272 i omskärelsetråden. jag gissar att man inte får spotta på någon då....Nu är kakan klar säger klockan....

Vill du länka?

• didis

Ok... jag får nog erkänna att jag i sak håller med även om jag i vanlig ordning hade uttryckt mig något mer nyanserat...

passionsblomman skrev 2009-02-02 20:54:21 följande:
    www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3256374-28....Här! Man ser inlägget om man läser citatet i inlägget 272
  • MulleNuh

Jo han var LIIITE hård tycker jag.. Faktiskt tycker jag tom det var värt en anmälan..

Svar på tråden Tantvarning 3